Zobacz pełną wersję : Wszystko co i jak.
a) Stażu : 5 lat
b) Celu Cyklu (np. masa/siła/rzeźba) : masa dobrej jakości
c) Dotychczasowego kontaktu z saa : nie
d) Przeciwwskazań : brak
e) wiek, waga. : 20 lat , 75 kg
Więc tak mam na imię Patryk. Waga teraz bardzo niska , ponieważ jestem po długiej redukcji , schodziłem z 96 kg.
Nie ćwiczę od 2 miesięcy , ale od tego poniedziałku mam już zamiar zacząć. Przez okres 2 miesięcy dieta była ciągle utrzymywana więc jest w porządku.
Rozpisać dietę? Suplementację? Jeszcze jakieś dodatkowe informacje?
Wiem , że to może głupie , kolega mi doradził takie coś i już to zakupiłem :
testosteron bałkan farmacełtikals i jest go 250mg na 1 ml
boldenone 2x10ml 250mg/ml z alchemia pharma
Teraz pytania :
1.Jakie igły , strzykawki?
2. Jak brać , dokupić coś?
Bardzo dziękuję za pomoc :)
Jesteś malutki, chyba ze masz 160.
Ja startował bym z samym testem , z boldem bym sie wstrzymał
kup propa od bałkana spoko.
100mg c2d
Igły do pobierania 0.8, do iniekcji 0.6
Fakt waga niska :) bardzo mnie ciekawi czy ten twój kolego ci powiedział że odblok tez potrzebny, i jeszcze bardziej mnie ciekawi a zresztą pewno nas jak ci kazał to brać ??
No i najpierw wejdź porządnie w trening bo jak miałeś przerwę to na razie nie ma co startować
a tak na marginesie to w tym wieku w życiu za to gówno bym się nie chwycił
Ok więc tak :
1. ''Kup propa od bałkana 100mg c2d'' - ile tego kupić i jak tego nie będzie to coś w zamian lub w ogóle?
2.Co z boldenonem?
3.Jak brać , przez ile i po ilę? Można 2 rodzaje dopingu mieć w jednej strzykawce?
Wiem , że waga mała. Zacznę to brać gdzieś po miesiącu czasu :)
policz sobie ile kupić bijesz 100mg co 2 dzien , cykl 12 tygodni.
12x7= 84dni/2 = 42x100=4200mg
paczka= 500mg,500x9= 4500mg= potrzebujesz 9 paczek
jeśli chcesz bolda to możesz mieszać z propem,
Maćku nie da rady chrupek 12 week na propie 8 week mu starczy w zupełności to 1 bomba
bolda zostaw na zaś nie zmarnuje się zaraz :)