PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc dla puszystego w zrzuceniu KG.



FatPat
28-03-07, 18:56
Mam Wielki problem w postaci nadwagi i to co najgorsze objawia sie to głównie na brzuchu i klatce.
I od dawna chciałem zrzucić kilka kilo ale nie wiedziałem jak, czyli ćwiczyłem i nic...
Ale od niedawna pewne sprawy sprawiły że już nie wytrzymuje... wiem że zmniejszenie wagi to ciężka rzecz ale prędzej dam sobie rękę odciąć niż pozostanę grubasem!
Więc błagam proszę was o pomoc.
Dziś zacząłem A6W i proszę o jakieś porady co do diety i treningów, jak i domowych oraz na siłowni (zapisuje się od kwietnia).
Chciałbym zaznaczyć że jestem kompletnie początkujący, ale mam wielką determinacje.
Głównie chodzi o wyszczuplenie ud, brzucha i klatki piersiowej... nie chodzi o wygląd kulturysty ale zaznaczenie że ja też mam mięśnie brzucha i powrót do zdrowej wagi.
Więc czekam na pomoc i adminów oraz moderatorów proszę o nie usuwanie tematu bo tu będę zadawał pytania i zdawał relacje jak idzie... z góry dzięki

Tomcio100
28-03-07, 19:27
po pierwsze musisz ograniczyc wegle(0 slodyczy,0 batonikow itp)
po drugie ostatni lekki posilek nie puzniej jak 18:30(nie sluchaj ludzi co mowia ze nic nie jedza to blad;motto sniadanie zjedz do syta, obiadem sie podziel a kolacje oddaj wrogowi0
po trzecie; codzienni musisz biegac. na poczatku 10 min i co pare dni(3-4) zwiekszaj czas biegu nie przekraczajac 40min. gdy dojdziesz do tego to czas na redukcje szybkosci biegu.
po czwarte zapisz sie na silke jezeli nie masz w poblizu lub masz jakies opory to cwicz w domu(podstawa sa pompki roznego rodzaju, podciagania na drazku, brzuszki. przysiady,grzbietki; za odwaznik moze ci posluzyc chociazby plecak. wlóz pare ksiazek i machaj do oporu- 5 seri po max powtorzen z nieduzym ciezarem).
po piate skakanka-jest super w zzucaniu kilogramow,15 min dziennie starczy. do tego moszesz dozucic podskoki z dotykaniem pietami posladków-spalisz owe.