PDA

Zobacz pełną wersję : Trening ogólny



Plot
05-02-13, 18:58
Witam. Zacznę od wypełnienia "ankiety"

Mężczyzna
17 lat
190 cm
70 kg
Ćwiczę mniej więcej od roku, trochę regularnie trochę nie. Posiadam hantelki do 10 kg. Chciałbym rozwijać wszystkie mięśnie jednocześnie. Rozpoczynam program ze strony 100pompek.pl, wykonuje też a6w. Póki co wykonywalem 3 serie w następującym układzie.
30x podnoszenie 8kg hantelek w bodajże chwycie mlotkowym na biceps
10xunoszenie rąk z pozycji luźno zwisajacych przy biodrach do mniej więcej wysokości barków (nie do przodu tylko na boki)
15x od bioder do góry (zginam rękę w lokciu i ciągne hantelki do góry)
15x od barków w górę (prostuje ręce do góry)
15rx jedna hantelka na triceps

Jem stosunkowo dużo mięsa i kiełbasy, ale i tak nie zamierzam zmieniać diety wiec Proszę nie dodawać mi rad dotyczących diety.

Czego oczekuje? Dobrania mi jakichś sensownych liczb, bo nie wiem czy 3 serię po 30 powtórzeń są lepsze czy powinienem raczej 10 serio pp 9 powtórzeń. Proszę też o dodanie dni na przerwy. Ćwiczę łącząc ćwiczenia w jednym ciągu, czyli wszystkie ćwiczenia z jednej serii po kolej a potem kolejna seria.

Fit4ever24
05-02-13, 19:12
Nie moge rozszyfrować niektórych ćwiczen. Chyba sam je sobie wymyśliłeś.
Co do diety to musze coś powiedzieć. Jeśli nie chcesz nic zmieniać to wogóle nie ćwicz. Do tego mięsa i kiełbasy dorzuc kasze, ryż, makarony i będzie...może nie dobrze ale lepiej.

Ćwiczenia rób do wyczerpania czyli tak żebyś nie mógł już zrobic żadnego powtórzenia, a z tymi hantelkami to niewiele zdzialasz

Plot
05-02-13, 19:17
Które, mogę dokładniej opisać. Kluski mogą być? Zamierzam je zmienić, bardziej chodzi mi o rozkład ćwiczeń na serie i powtórzenia +podział mięśni. Hantle zamierzam niedługo wymienić

Gwido
05-02-13, 19:22
tak cwiczyles przez rok?

Fit4ever24
05-02-13, 19:23
dokładnie to to: 15x od barków w górę (prostuje ręce do góry) a reszte to chyba mniej więcej wiem o co chodzi :D

Wstaw jakieś foto.