PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc w wybraniu odżywek



szwed78
03-10-12, 20:48
Przedstawię się nazywam się Krystian mam 16 lat. Ważę 74kg 177cm wzrostu, ćwiczę już od 3 miesięcy bez przerwy i chciałbym zakupić jakieś odżywki tylko kompletnie nie wiem jakie czy ktoś mógłby mi pomóc ? Pierwszy miesiąc ćwiczyłem biorąc kreatyne olimpa i białko garniera. I teraz 2 miesiące już bez niczego na sucho podnoszę 107kg na klatę Chcę uzyskać jak największe efekt w sile i w zdobywaniu masy mięśniowej

szycha
03-10-12, 21:20
Zacznij dobrze żryć a masa pójdzie sama. I CO TO U LICHA BIAŁKO GARNIERA? HE HE...

szwed78
03-10-12, 21:32
Nad masą jestem zadowolony może jakieś 6kg chciałbym złapać. Najbardziej zależy mi na wyrzezbieniu się jeszcze bardziej i żeby masa mięśniowa była jeszcze większa.

I poszukuję odżywek które trochę mi pomogą bardziej spompować mięśnie, dadzą przyrost siły. Chciałbym w ciągu 2 miesięcy 120 na klatę brać czyli 13kg więcej niż teraz.

Jaco90
03-10-12, 23:14
Jak byś na początku 4 miechy na sucho leciał chociaż ew z białkiem czy gainerem wg braków w diecie i teraz wziął krete było by dużo lepiej. Jeśli serio podnosisz 107 to naprawdę ładnie. No chyba że na atlasie to podziel to na 2 :D Jak brałeś mono i działało to znowu mono weź , skoro i tak weźmiesz, ja bym odczekał. Bo cm3 nie jest dla osób z takim pro stażem. Jakieś aakg z supli przed treningiem możesz spróbować. Ale to twoja sprawa. Z samego początku zawsze ładnie idzie, później coraz gorzej dlatego też bierze się coraz to mocniejsze suple. A jak ty będziesz w ciągu pół roku jadł co chwile kreatyne itd to za jakiś czas żaden suplement Ci nie pomoże bo przestanie działać , jedynie doping. Tak dla wiadomości kreatyna mono to bardziej masa cm3 daje więcej siły. Więc sam wybieraj . Przy dobrej diecie tez urośniesz. Dieta i trening to 70% sukcesu. Pozdro

szwed78
04-10-12, 12:18