PDA

Zobacz pełną wersję : Plan ćwiczeń dla mnie?

demini
26-09-12, 20:45
Witam, jestem początkującym jeśli chodzi o treningi, mam siłkę w domu bracia ćwiczą od dawna, pomimo iż wiem jak ćwiczą to dla mnie troszkę chaotycznie każdy robi inne ćwiczenia ponieważ już mają swoje plany, jak to rodzeństwo cięzko jest sie dogadać:P

Mógłby któs rozpisać mi plan ćwiczeń? na Masę jak sądzę bo jestem szczupły, najbardziej zależy mi na klatce piersiowej, ponieważ jakieś brzuszki już mam, klatka płaska, wstawiam zdjęcia z przed kilku tyg gdy nie ćwiczyłem jeszcze.

6566

Zdjęcia są jak mówiłem z przed paru tyg... teraz troszkę klatka jest większa minimalnie i biceps bo ćwiczę z braćmi jako tako.

Ja: 172 wzrost 55kg waga.

Proszę o jakiś dobry Plan na dni w którym szybko przybiorę jakąś minimalna zmianę:)

Pozdrawiam.

szycha
26-09-12, 21:36
http://www.e-gym.pl/showthread.php?24355-Wa%BFne-tematy-!!!
http://www.e-gym.pl/showthread.php?67-Kilka-przyk%B3adowych-diet-na-mase
http://www.e-gym.pl/showthread.php?20417-Przyk%B3adowe-plany-na-mas%EA-(split)

Tu znajdziesz odp na wszystkie swoje pytania .

demini
26-09-12, 22:17
No ok ale nie powinien mieć każdy indywidualnie rozplanowany plan ćwiczeń do różnych przemian materii? wzrost waga? nie każdy ma taką sama prawie:P?? tylko pytam:D

Patriot
27-09-12, 00:24
Zgadza się każdy powinien indywidualnie mieć rozpisywane. Tylko, że jesteś początkujący i tak naprawdę nikt nie zna twojego organizmu pomijając już nawet to że na razie Ty sam go nawet nie znasz- nie wiesz jak reagujesz na jakie ćwiczenia , czy na masę lepiej u ciebie się sprawdzą małe powtórzenia, czy większe itd
Na pewno musisz zmienić podejście, że zależy Ci na dużej klatce,bo takie podejście do niczego dobrego nie prowadzi. Chcesz wyglądać "ładnie" (w zasadzie jest to pojęcie względne co się podoba tobie nie musi się podobać dla mnie itd) to musisz mieć proporcjonalną sylwetkę.