PDA

Zobacz pełną wersję : RZEŹBA



MILAN
24-03-07, 13:38
Jaki polecacie skuteczny trening na rzeźbe w połączeniu z aerobami (biegami na bieżni)??
Dopiero zaczynam, więc narazie w tym temacie jestem zielony.

blackburn
24-03-07, 14:24
Poniedziałek:
Klatka:
- wyciskanie sztangi na ławce poziomej 5s (12,10,10,10,10)
- wyciskanie hantli na ławce skośnej 4s (12,10,10,10)
- rozpętki 4s (12,10,10,10)
Biceps:
- uginanie rąk ze sztangą łamaną 4s (12,10,10,10)
- uginanie rąk ze sztangielkami 4s (12,10,10,10)
- uginanie ramienia o kolano 3s (10,10,10)
Wtorek:
Grzbiet:
- wiosłowanie handelkami 4s (12,10,10,10)
- ściąganie drążka wyciągu górnego do karku 4s (12,10,10,10)
- wiosłowanie sztangą 4s (12,10,10,10)
Triceps:
- wyciskanie francuskie leżąc 4s (12,10,10,10)
- prostowanie przedramion na wyciągu 3s (12,10,10)
- wyciskanie francuskie (hantlą) 4s (12,10,10,10)
Czwartek:
Barki:
- wyciskanie sztangi z klatki 4s (12,10,10,10)
- unoszenie ramion z hantelkami przed siebie 3s (12,10,10)
- podciąganie sztangi łamanej do brody 4s (12,10,10,10)
Kaptury:
- sztruksy 4s (15,15,15,15)
Przedramie:
- zginanie nadgarstków podchwytem, sztanga z przodu 3x (14,12,12)
- zginanie nadgarstków nachwytem, sztanga z przodu 3x (14,12,12)
Piątek:
Nogi:
- wyprosty nóg siedząc na maszynie 6s (16,14,12,10,10)
- wyprosty nóg leżąc na maszynie 6s (16,14,12,10,10)
- wspięcia na palcach ze sztangą 6s (16,14,12,10)

MILAN
24-03-07, 16:41
To jest trening na rzeźbe? bo niczym sie nie różni, a widziałem, że superserie sie stosuje itp

blackburn
24-03-07, 18:04
To jest trening na rzeźbe?

jak ci nie pasuje to możesz zwiększyć ilośc powturzeń na duże partie od20 do 15 i w tedy zmniejszyć po jednej lub dwie serie w każdym ćwiczeniu

Najważniejsza jest dieta potem trening i na końcu genetyka :cool:

MILAN
24-03-07, 19:00
Mam takie pytanko, właśnie sobie wypróbowałem moją nową bieżnie, i tak sobie myśle, że po treningu na nogi, to nie ma szans, żeby biegać, to jak byś to rozłożył?

blackburn
24-03-07, 19:17