PDA

Zobacz pełną wersję : Potrzebuje porad - Jak ćwiczyć i inne.



Rader
03-09-12, 23:05
Witam , mam na imię Karol . Przestałem ćwiczyć jakiś miesiąc temu przez ból barka . Myślę że kontuzja mineła więc chce wznowić swój trening . Ćwiczyłem przedtem około 4 miesięcy , waże sporo (100kg) wzrost (175cm) . Próbowałem ćwiczyć na siłę - efektów na ciele nie widziałem / widziałem je tylko w wadze ciężarów - poprostu podnosiłem coraz więcej .

Mam pytania , czy przy mojej wadze - nie okłamujmy sie mam tego tłuszczu i to nadmiar dalej ćwiczyć na siłę? Co mi radzicie - chciał bym kupić jakieś odżywki itp myślałem o kreatynie narazie jakiejś słabej i nie mam pojęcia co innego jeszcze kupywać .\

Fakt jestem zielony w tym wszystkim . Pewnie przydała by mi się jakaś dieta. Ćwicze co 2 dni .

Więc prosiłbym o jakieś dobre porady . Co kupić , na co ćwiczyć i czy układać sobię diete .

Chce wkońcu widzieć jakieś efekty na sobie / Dodam jeszcze że te 4 miesiące ćwiczyłem bez żadnych odżywek ani niczego;p . Dziekuję za uwage czekam na jakieś odpowiedzi.

slim shady
03-09-12, 23:19
Opisz swoja kontuzje, to ze nie boli to nie znaczy ze problem został rozwiazany. Okresl sie co chcesz osiagnac ? Chcesz ładna sylwetke czy interesuje Cie siła i nic wiecej. Ogolnie dla samego zdrowia przydałoby sie zrzucic kilka kilo. Poczytaj podwieszone tematy w diecie.

Rader
03-09-12, 23:47
Kontuzja , zaczelo sie od strzykania w barku. Pozniej z nastepnymi treningami dochodzil bol. Kiedy przestalem cwiczyl ten bol mnie nawet budzil nad ranem. Pojawial sie zawsze gdy spalem. Mysle ze rozgrzewke prowadzilem dobrze. Wiec tak naprawde nie wiem czemu tak sie dzialo. Lecz strzykanie w barku odczuwam do teraz.

Co chcial bym osiagnac.. Wiesz trudne pytanie - zebym osiagnal jakas sylwetke to droga przedemna pewnie nie samowita. Chcialbym osiagnac jakas sylwetke. Wiec na jakas diete sie zdecyduje.

I jakie suplementy bym mogl brac gdybym teraz pocwiczyl z miesiac/dwa i pytanie na co cwiczyc.

Baloniarz