PDA

Zobacz pełną wersję : Trening dla poczatkujacego!!!



johnq
11-04-06, 18:17
Witam wszystkich. Mam zamiar zaczac cwiczyc, glownie w celu wyrzezbienia ciala. Posiadam laweczke taka jaka jest na fotce nizej, dlugiego gryfa i krotkiego (35cm) oraz obciazenie i rowerek stacjonarny. Jestem w trakcie robienia a6w (po 20 dniu). Prosilbym kogos kto sie na tym dobrze zna o napisanie mi jakiegos dobrego planu treningowego, moge cwiczyc codziennie. Chce aby ktos mi napisal co cwiczyc w jaki dzien, jakie to maja byc cwiczenia z uzyciem tych rzeczy ktore mam (wiecej narazie miec nie bede wiec prosze nie pisac abym cos dokupil) i najlepiej jakie to cwiczenia (np. wyciskanie na klate na lawce poziomej 12 powtorzen razy 4 serie). Jestem kompletnie zielony w tej dziedzinie wiec prosze pisac bardzo zrozumiale. Zamierzam zaczac od nastepnego tygodnia. Waze ok. 75kg, a moj wzrost to ok. 190cm. Mam 16 lat. Wszystkim z gory dziekuje! Pozdrawiam!

sławo
11-04-06, 20:11
trening dla początkującego masz podwieszony

Matrixs88
11-04-06, 20:51
Fajną masz ławeczkę. Tu znajdziesz informacje dotyczące treningu dla początkującego==>> http://e-kulturystyka.info/viewtopic.php?t=358

johnq
11-04-06, 21:35
dzieki ;) tam jest troche pomotane i nie za bardzo czaje? jak 3 dni w tygodni to w te dni mam cwiczyc kazda partie? wogole sa niektore cwiczenia ktorych wykonac nie moge (np. brak drazka :/)

Matrixs88
11-04-06, 22:24