Zobacz pełną wersję : Jumbo
Witam.
Zakupilem wlasnie gainer Jumbo 4.4 kg
Mam zamiar brac 2x dziennie po 50 gr i hcialbym sie dowiedziec z jaka iloscia wody lub mleka to wymieszac ?? :P
Pozdrawiam :)!!
z jaką Ci będzie smakować :) 100-200-1 litr a może 2litry.
Spoko dzieki :)
Bo wlasnie pisza zeby na kazda porcje 100 ml dac ale przeciez nie bede bral tyle ile producent napisal :P a zbytnio nie wiedzialem jak to brac
No to jeden problem rozwiązany.
Jak wlejesz za mało wody to się nie przyswoihttp://imgcash4.imageshack.us/img204/6591/73793739.gif
Bez urazy ale skąd wy bierzecie te pytania? co to za różnica ile wlejesz wody
1 raz bede mial cos takiego, a poza tym jestem zielony w tych sprawach..
A zapytac i sie upewnic chyba moge :)
1 raz bede mial cos takiego, a poza tym jestem zielony w tych sprawach..
A zapytac i sie upewnic chyba moge :)
Jasne dzieciaku jak co to wal jak w dym :) tu ci pomożemy nalać wody do szejkera, i nawet jakąś dupeczkę przelecieć jak będziesz potrzebował wsparcia :)
fallenursus
15-07-12, 02:26
dziendobry czy zastalem Jolke?
lej tyle zeby dało
sie to
wypić ,wlejesz za mało wody lub mleka to bd
za gęstę proste
pozdr ;P
raczeek_87
15-07-12, 14:18
dziendobry czy zastalem Jolke?
Nie ma dziś ale jest kryśka ze słonecznego patrolu ;D
6275
no no forum po to zeby sie smiac z pytan innych...
Poracha.
Nie przejmuj sie, z nas wszystkich sie smiali :D
No sory jestem nerwowy, nawet jak widze to, kto co napisal..
Na wyjebce podchodź, mieszaj w jakiej ilosci potrzebujesz jak bylo mowione. Mozesz sobie dodawac miarki do omletow, ciast, ciasteczek itd...
Spoko, i dzieki :) pozdr.
Spoko, i dzieki :) pozdr.
Jeśli masz zamiar dodawać do jakiś produktów typu naleśniki czy coś innego na ciepło, sprawdź czy nie ma w składzie aspartamu.
fallenursus
16-07-12, 13:56
No sory jestem nerwowy, nawet jak widze to, kto co napisal..
odstaw towar
hahahhaha :)
Nie do niczego nie dodaje