PDA

Zobacz pełną wersję : Trening w domu



mareecki
27-06-12, 16:31
Witam. Czytałem trochę o trenowaniu w domu jednak nic nie jest wytłumaczone. Jestem całkiem zielony, nie znam się na seriach itp. itd. Prosiłbym o link dot. treningu w domu typu drążek, pompki, brzuszki. Z góry dzięki.

Gwido
27-06-12, 20:11
http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.htm tutaj masz wszystko ładnie wytłumaczone :D A ciężarów żadnych nie masz? Bo jeśli masz przynajmniej jakieś hantle to wymyślenie treningu jest jedynie kwestią własnej kreatywności :P
Pozdro

luo
29-06-12, 13:34
Tak jak napisał Ci Gwido. Pod tym linkiem masz dość dobrze zobrazowane jak można trenować w domu. Fajnie by było jakbyś kupił ekspander, mógłbyś więcej pokombinować z ćwiczeniami. Staraj się na każdym treningu zaangażować każdą partię mięśniową i taki trening spokojnie możesz wykonywać ze 3x w tyg, jakaś forma treningu aerobowego np bieganie czy rower w dni nietreningowe też nie zaszkodzi.

Jeśli nie za bardzo odpowiada Ci taka forma ruchu możesz pójść trochę w inną stronę, a mianowicie coś ala CrossFit. Wygogluj sobie, może Ci się to spodoba.

mareecki
02-07-12, 22:45
Tak jak napisał Ci Gwido. Pod tym linkiem masz dość dobrze zobrazowane jak można trenować w domu. Fajnie by było jakbyś kupił ekspander, mógłbyś więcej pokombinować z ćwiczeniami. Staraj się na każdym treningu zaangażować każdą partię mięśniową i taki trening spokojnie możesz wykonywać ze 3x w tyg, jakaś forma treningu aerobowego np bieganie czy rower w dni nietreningowe też nie zaszkodzi.

Jeśli nie za bardzo odpowiada Ci taka forma ruchu możesz pójść trochę w inną stronę, a mianowicie coś ala CrossFit. Wygogluj sobie, może Ci się to spodoba.

Rower, piłka nożna, koszykówka to u mnie codzienność. Przy takich ćwiczeniach po jakim czasie poczuję efekt ?

luo
02-07-12, 22:59
Przy takich ćwiczeniach po jakim czasie poczuję efekt ?
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRCD35jFgxI_pTZLzGMIW1_dDx7k8sH6 7TaYYqKlEnjZ2A7bzN1