PDA

Zobacz pełną wersję : Ćwiczę bo mogę - taki tam dzienniczek.



Strony : [1] 2 3 4 5

Baloniarz
10-06-12, 20:18
Kilka słów o mnie może. Mam 31 lat, ćwiczę sobie od czterech lat, w sumie tak dla siebie i tak nigdy nie będę wychodził na żadne zwody i prężył się więc proszę o troszkę fory :)

Aktualnie jestem po redukcji, dość porządnej z wagi 106kg zrobiło się 92kg i ogólnie zlichłem po całości :), postanowiłem zakończyć ową redukcję, odpocząć jakiś tydzień i zacząć budować masę mięśniową o lepszej jakości.

Dietka od której zacząłbym moje boje itd. wyglądała by tak:

Ser twarogowy 50
Płatki owsiane 100
Rodzynki susz 15
uns econo 30
WITAMINY I MINERAŁY DYMATIZE
LECYTYNA 1200 OLIMP

Ryż biały 100
Mięso z 200
Oliwa z 5
OMEGA 3 OLIMP/TESTED

Ryż biały 50
Mięso 200
Oliwa z o 10

PRZED TRENINGIEM:
10G BCAA UNS/OLIMP
5G KREATYNA UNS/FITMAX/OLIMP + JAKIŚ SUPELEK POBUDZAJĄCY

PO TRENINGU SIŁOWYM
10G BCAA UNS/OLIMP
10G KREATYNA
WIT C

PO AERO:
CARBO OLIMP/ACTIVLAB 35G+BIAŁKO UNS 45G
lub
JAKIŚ GAINEREK+BIAŁKO UNS

Ryż biały 50
Jaja kurze 180
uns econo 25

Ser twarog 150
Oliwa z ol 15
uns econo 20
MAGNEZ OLIMP
CYNK TESTED/OLIMP

Co dawało by mniej więcej: 254 białka, 72 tłuszu, 269 węgli i 2754 kcal na początek tej zabawy.

Odżywki jakich starałbym się używać stale co jak dotąd udaje mi się to:
Lecytyna, omega3, cynk, magnez ,wit-min, witC.
Białko UNS lub Olimp, Bcaa UNS i Olimp, CARBO Activlab i Olimp może jakiś Gainer, Kreatyna tylko Mono.

Trening.
Z racji tego iż poniedziałek i piątek trenuję sobie profilaktycznie samoobronę mam tylko 3 dni na trening siłowy, wygląda to tak od 3 lat.
Plecy+przedramię+kaptur
Klatka+Triceps
Barki+Biceps

Staram się aby miedzy treningami dać dzień wolny, wygląda to mniej więcej tak
Pn. Sztuki walki
Wt.Dzień 1
Śr. Wolne
Czw.Dzień 2
Pt. Sztuki walki
Sb.Dzień 3
Ndz. Wolne i tak w koło :)