Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jakie odżywki pomiędzy cyklem kreatyny ?

carbon9
07-06-12, 13:16
Witam serdecznie, mój staż to ok 6 miesięcy mam 22 lata 178cm/81kg.
Jestem po 8 tyg. cyklu kreatyny konkretnie jabłczan CM3 TRECA a plan treningowy na masę do tego oczywiście dieta i MASS XXL olimpu jako jej uzupełnienie.
Chciałbym zrobić przerwę od kreatyny ok. 6-8 tyg. i nie mam pojęcia co mogę brać pomiędzy cyklami... na forach jest tego multum jednak każdy pisze co innego i neguje kolegę wyżej więc ciężko jest mi się czegoś konkretnego dowiedzieć.
Prosił bym bardzo o pomoc bo jestem w tym temacie zielony... chodzi mi głównie o to, aby nie stracić osiągniętych rezultatów i w miarę możliwości je poprawić.

Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam.

Sdl
07-06-12, 13:43
Dlaczego brałeś kreatynę ze stażem 6 miesięcznym? nie, sory nawet 4 miesięcznym skoro cykl trwał 8 tygodni zdecydowanie za wcześnie sama dieta by tutaj dużo zdziałała.
Dlaczego na pierwszy cykl jabłczan? Pierwszy cykl zwykle zaczyna się na mono
Pomiędzy cyklami najlepiej AAKG 5g przed trenem
Rezultaty zawsze troche stracisz ale pamietaj trzymaj sie diet ''o ile ja wogole masz''. AAKG jest on super na pompe co za tym idzie transport skladnikow odzywczych
lepsza regeneracja dobry booster azotu w organizmie
Uzupelnij profil

carbon9
07-06-12, 14:06
Czy na kolejny cykl polecił byś jabłczan czy mono ? jeśli chodzi o dietę to mam i staram się jej trzymać ewentualnie uzupełniam gainerem ale efekty są więc myślę, że jest w porządku.

Sdl
07-06-12, 14:16
powinienes zaczac od mono i drugi zrobic na tcm jablczanie + bialko/carbo wedlug brakow w diecie ale wedlug mnie w raz bedziesz mial za maly staz na razie cwicz, cwicz dobrze sie odzywiaj a efekty beda bardzo dobre. wstaw diete

Hellmut89
07-06-12, 14:57