PDA

Zobacz pełną wersję : początek - piłkarz



KRUKIRDM
01-05-12, 00:14
Cześć. Mam 17 lat, 185 cm wzrostu i ważę 70kg. Gram w piłkę nożną, i chciałbym trochę poćwiczyć w domu (ławeczka, hantle, gryfy, obciążniki) żeby nabrać mięśni. Lecz nie wiem czy opłaca mi się brać jakiekolwiek odżywki czy suplementy. I tutaj rodzi się moje pytanie, czy mógłby mi ktoś doradzić co powinienem brać (najlepiej linki na allegro, ew. nazwy) i ile razy dziennie w dni treningowe oraz bez treningowe?
pozdrawiam ;)

slim shady
01-05-12, 00:19
Witam, skup się na razie odpowiednim odżywianiu
tutaj masz trening dla sportowców dla których siłownia jest uzupełnieniem. Z odżywkami na razie bym się wstrzymał, ewentualnie jakieś izotoniki, vitargo.

KRUKIRDM
01-05-12, 00:29
jak sam dział mówi - jestem zielony. izotoniki, vitargo - gdzie mogę dostać i mniej więcej w jakiej cenie? stosować codziennie, czy tylko przed treningami?

Chcę_być_wielki
01-05-12, 00:47
w sklepie z odżywkami lub zamów w internecie :)

raczeek_87
01-05-12, 00:53
a wiec tak, na początku jak chcesz nabrac mięśni poczytaj o odżywianiu- dział dieta .
żeby mięsnie rosły muszą mieć do tego nie tylko trening ale odpowiedni budulec białko, t, ww - bez tego ani rusz!
A odnosząc sie do twojego pytania , to na początek oczywiście ze możesz brac i jest to nawet wskazane tym bardziej ze w piłe grasz przede wszystkim wita-miny i bcaa niech sie mięśnie szybciej regenerują( przed każdym treningiem) . jak juz zaczniesz jeść możesz kupic sobie białko np 80% i bez pośrednio po treningu (porcje 40g) .

luo
01-05-12, 17:11
Ja bym na Twoim miejscu bardziej pilnował tego co jesz w posiłkach niż suplementów. Na forum masz dużo ciekawych tematów dot dietetyki. Musisz po prostu się trochę oczytać.