Zobacz pełną wersję : Potrzebująca pomocy :)
Paulinelle
19-04-12, 20:25
Chciałabym abyście pomogli mi ułożyć dietę, przekazać jakieś wskazówki jak się odżywiać aby zredukować swoją masę (oczywiście ćwiczyć zaczęłam). Mój problem polega na tym, że w bardzo krótkim czasie przytyłam 10kg (2 miesiące). Niestety jestem zupełnie zielona w temacie zdrowego żywienia. Nigdy nie miałam problemu z kaloriami, mogłam jeść co chciałam i nagle się to zmieniło. Tłuszcz standardowo głównie odłożył się na brzuchu. Chciałabym znów ważyć 50kg. Liczę na waszą pomoc, bądźcie wyrozumiali :)
raczeek_87
26-04-12, 09:54
NIkt ci nie odpisze , jak nie podaż :
-ankieta
-zapotrzebowanie dzienne na kcal
-czy uprawiasz jakieś sporty itp .
sory ale zycie mnie nauczyło jesteś dziewucha a więc rusz dupe z domu nie szamaj bez ruchu niechce sie na siłownie wejdź do necika wpisz domowe aeroby i zacznij działać wypisz ile mierzysz cm ile masz kg hmmmm wiem nie wypada ale ile masz latek, jakieś potomki ;)
i napisz jeszcze jak wygląda twój normalny dzień żywieniowy
-3 ostatnie dni co jadłas i o jakich porach
-aktywnosc fizyczna
-dostep do sprzetu czy siłowni
-ile razy w tyg możesz trenowac/biegac/pływac/uprawiac sex
-jakie przeciwskazania zdrowotne
-czego nie mozesz jesc/co najbardziej lubisz jesc
-zdjecia sylwetki w chwili obecnej
podaj nam te informacje i przykładową dietę którą moga byś lecieć my ją skorygujemy i powiemy Ci co zrobić by ten efekt spotegować.
raczeek_87
11-05-12, 12:38
Panowie te kobiety zawsze narzekają ! i zawsze im piszemy aeroby ja mam pomysł na te ćwiczenia .
Panie czytajcie uważnie: ( plan treningowy )
1. Mycie naczyń - te cwiczenie powoduje świetny kurcz piersi , dzieki czemu stana sie piękne i jedrne .
2. Zamiatanie - ćwiczenie specjalnie stworzone dla płci pięknej , dzieki któremu wasze rączki staną sie smukłe :) .
3. wycieranie kurzu- ma na celu całościowe rozciąganie mięśni
4. Mycie podłogi na czworaka - ćwiczenie na mięśnie grzbietu. itp.