PDA

Zobacz pełną wersję : Jak wy to robicie? - jestem pod wrażeniem.



Bobe
28-01-12, 18:47
Cześć wszystkim. Jakiś czas temu wypowiadałem się tutaj, mój temat jest troszeczkę niżej.
Przy układaniu diety, rozmyślaniu nad treningami i ogólną chęcią "wzięcia się za siebie", począłem zastanawiać się nad waszym trybem życia.
Mianowicie, jak wam się udaje wszystko połączyć? Panowie, jestem w ostatniej klasie technikum. Matura, egzamin zawodowy, dodatkowy egzamin na uprawnienia dotyczące zawodu. Wstaję każdego dnia o 5 rano, w domu jestem około 16.30, ale także po 17. Jak wiecie, technikum skupia się na przedmiotach ścisłych i wkuwaniu, nie oszukujmy się, więc by mieć te 3 i tak trzeba sporo czasu poświęcić. Do tego dochodzi "trening" przed maturą.

Uściślając. Gdzie czas? I skąd pieniądze?
Wydaje mi się, że dieta jest kosztowna. Zwłaszcza dla mnie, gdy aktualnie moja mama nie pracuje, ponieważ ma kłopoty ze zdrowiem, a poza tym nie ma zbytniego wykształcenia do lepszej pracy. Ojciec.. no, nie ma go. Tak powiedzmy. Więc jesteśmy we dwójkę.

Myśli, które kołatają mi się w głowie... Jakie są koszta diety? Nie pytam przecież o dokładną kwotę, ale czy nie pochłania to o wiele większego budżetu niż "normalne" jedzenie? Poza tym.. jak to jest u was? Jak wam się to udaje, jak wyglądają wasze plany dnia?


Wydaje mi się, że wiele osób zadaje sobie to pytanie zanim zacznie. Niektórzy pewnie zadają je sobie dopiero po rozpoczęciu treningów i diety, bo wtedy tak naprawdę wszystko wypływa na wierzch.
Mam nadzieje, że nawiążemy jakąś dyskusję, padną jakieś motywacyjne gatki, rugające mnie za lenistwo i ktoś na swoim przykładzie pokaże mi, że trzeba tylko ruszyć dupę.

Z wyrazami podziwu,
Bobe.

fallenursus
28-01-12, 19:26
Hmmmm...

Wstaje o 430
Zapierdzielam na silownie przed praca
Rzarcie przewaznie gotuje na dwa trzydni z gory kupuje wiekszosc rzeczy na specjalu zeby wyszloo taniej ~100-120$na tydzien.