Zobacz pełną wersję : Problem, pare pytań.
Witam cześć siemano !
Sprawa wygląda następująco
Wzrost:1,81cm
Waga:80
Problem tkwi w tym iż mam brzuch, cycki i spore uda... Moje pytanie do was co z tym zrobić jak się tego pozbyć ? Dodam że nie mam możliwości "iścia" na siłownie gdyż mieszkam na sporym ehem... odludziu , dlatego właśnie piszę ten temat bo wszelkie podpięte i polecane tematy są z zastosowaniem ćwiczeń na sprzęcie profesjonalnym ...
No i dlatego powstaje parę pytań ... Czy potrzebna jest dieta jeżeli tak to jaka ? Najlepiej gdyby ktoś mógł podrzucić coś gotowego bo jak wygląda jestem KOMPLETNIE zielony, jakie ćwiczenia i co innego robić ... ? Tryb życia hmm większość czasu spędzam siedząc gdyż nie ma dosłownie nic do roboty jeszcze zimą gdy wszyscy siedzą w domach. Liczę na jakieś pomocne posty ! Dzięki i pozdrawiam , niech moc będzie z wami !
Sory za 2 pod rząd ! ale przypomniało mi się !:) Miałem pytać o spalacze czy są one coś warte ? W grę wchodzi Basen mam parę kilometrów . Ale wole zacząć z dietą jeżeli takowa jest potrzebna i innymi radami by nie marnować czasu - dlatego ten temat Dzięki !
Witam
Myślę że powinieneś zacząć biegać+pływać+dieta(prawidłowe odżywianie) oraz program treningowy który możesz zrobić sam w domu bez sprzętu, ogólnorozwojowy na wszystkie partie, mięśni.
Pozdrawiam
Napisałeś to co ja zapytałem tylko nie w formie pytającej.
Chodzi mi o konkrety jaka dieta , jakie ćwiczenia i czy te spalacze to dobry pomysł .
Cześć, ze swojej strony mogę Ci zasugerować trening domatora (http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.htm) W części drugiej jest tam rozpisany przykładowy trening. Zacznij od 3x w tygodniu, po jakimś czasie dodaj czwarty dzień
Do tego przydałaby się jakiś trening aerobowy, czy to rower, bieganie, pływanie. Pamiętaj, że powinieneś trenować regularnie, stopniowo wydłużając trening zacznij od 4x30 minut, w kolejnych tyg 4x35, 4x40, 4x45, 4x50, 5x30/35, 5x35/40 itd