PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc w ułożeniu diety :)

aselfer
07-12-11, 18:20
Witam forumowiczów !
Jest to mój pierwszy temat tutaj, więc przy okazji chciałem się ze wszystkimi przywitać :).
A teraz przejdę do tego co mi potrzeba, czyli diety. Wiem, że takich tematów było mnóstwo, lecz każdy jest inny i czegoś innego potrzebuje.
Jestem 16 letnim uczniem liceum, ważę około 83kg przy około 185cm wzrostu. Według różnych wskaźników itp jest to w porządku, lecz wisi mi brzuch, widać tłuszcz i takie tam. Moim celem jest zredukowanie tej masy, rzeźba oraz siła. Trening potrafię sobie ułożyć sam, nie jestem w tym w pełni zielony, lecz dieta to dla mnie po prostu czarna magia. Jeśli ktoś mógłby mi w tym jakoś pomóc, byłbym dozgonnie wdzięczny :).
Wzrost : ~185cm
Waga : ~83kg
Zapotrzebowanie kaloryczne : 2390kcal.
Mój dzień wygląda mniej więcej tak (uznałem, że jest to potrzebne przy układaniu diety dlatego o tym piszę.) :
6.30-7.00 pobudka
7,40 wyjazd do szkoły
Dni, w które chodzę na siłownie :
poniedziałek, koniec lekcji 14,30 trening od razu po lekcjach
środa/czwartek (w zależności od tego czy siłownia wolna jest w środę, czy nie) koniec lekcji 14,30 trening od razu po lekcjach
piątek koniec lekcji 14,30 trening od razu po lekcjach.
W diecie wolałbym nie wspomagać się odżywkami itp, gdyż od stycznia zamierzam brać coś do zbudowania siły, nie wiem czy jest to dobry wybór, od razu prosiłbym o radę co do tego jeśli można :). Od stycznia zamierzałem brać kreatynę i robić bardziej trening siłowy + trening aerobowy żeby zrzucić tłuszcz, lecz nie wiem czy jest to dobre rozwiązanie, gdyż gdzieś słyszałem że kreatyna bardziej polecana gdy się robi masę.
Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuję i jakby były jakieś pytania, to odpowiem najszybciej jak to będzie możliwe :).
Pozdrawiam ;).

szycha
09-12-11, 11:43
Przykładowe diety na redukcję (http://www.e-gym.pl/showthread.php?18162-Przyk%B3adowe-diety-na-redukcj%EA)Kreta nie którym pomaga przy redukcji.

Gangsta Latino
10-12-11, 00:05