Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Początkujący

Styrop
07-11-11, 21:50
Witam, dostałem w "spadku" sprzęt do ćwiczeń tzn: ławeczkę, sztangę oraz hantle, dlatego też zamierzam zacząć trenować, lecz jestem zielony w tym temacie, dlatego mam do was kilka pytań.
Mianowicie mam 20lat 185cm wzrostu i 65 kg wagi, więc to raczej mało dlatego chciał bym sporo przybrać na masie, mam szybką przemianę materii dlatego taka masa bo na brak apetytu raczej nie narzekam. Więc może ktoś mógł by mi poradzić:
1) jakieś suplementy (ewentualnie sterydy) dobre polecane, na przyrost masy
2) Ćwiczenia- jak zaczynać, jakie partie, ile razy tygodniowo, ile serii, duży ciężar mniej razy czy mniejszy więcej
3) Dietę (czy dieta jest konieczna?)
4) może jakieś inne metody na przybranie masy lub jakieś dobre sposoby na rzeźbę

Czytałem dużo tematów już na tym forum lecz nie mogłem znaleźć nic konkretnego i odpowiedniego dla siebie, dlatego proszę o pomoc, z góry dziękuje, wszelkie pomoce nagrodzę

Merkeni
08-11-11, 15:55
Wszystko masz w tematach o diecie i treningu co mozesz sobie zazyczyc wiec milej lektury ;D A jak juz ty chcesz brac sterydy to PZDR

luo
08-11-11, 17:03
1. nie są Ci narazie do niczego potrzebne
2. zacząłbym od zwykłego treningu fbw, 3x w tygodniu, każda partia na każdym treningu ma byc przetrenowana
3 nie jest konieczna, ale jeśli chcesz nabrać masy to musisz pilnować tego co jesz.
4 niema

przeczytaj ten temat
http://www.e-gym.pl/showthread.php?32407-Jak-dobrze-zacząć-swoją-przygodę-z-kulturystyką
opisane są tam praktycznie wszystkie podstawoe elementy które są Ci teraz potrzebne. Od podstaw dietetyki do treningów wraz z linkami.
Taki trening fbw dobrze by było jakbyć pociągnął ze 4 tygodnie, potem możesz pomyśleć nad czymś ciekawszym np push&pull.

Jak już to przeczytasz to spróbuj rozpisać przykladowy plan posiłków którego będziesz mógł się trzymać i wrzuć go na forum, a ktoś napewno sprawdzi i ew Cię poprawi

Dolce Martino
21-11-11, 10:35
trening fbw na początek