PDA

Zobacz pełną wersję : Trening i efekty



kamilo0023
23-10-11, 14:27
Witam wszystkich. intensywnie ćwiczę od około roku (4 tygodnie ćwiczeń i tydzień przerwy i tak na okrągło) i efekty są zadowalające, lecz w ostatnich miesiącach zauważyłem że masy i siły już mi nie przybywa. Solidnie przykładam się do techniki ćwiczeń a dietę mam dobrą. warzę 71 kg mam 176 cm wzrostu a reszta jest podana w profilu.
co zrobić by były jeszcze lepsze efekty??

Mój plan treningowy:
poniedziałek: klatka piersiowa, triceps
Wtorek: Biceps, przedramię
środa: barki, kaptury
czwartek: plecy, łydki
piątek: uda, brzuch

rok ćwiczę według tego planu i jest dobrze ale może macie jakieś zastrzeżenia i poprawki.
pozdrawiam :D siła karku

xxmłodyxx
23-10-11, 15:27
moze przeskocz na plan 4-dniowy. bedzie jeden dzien wiecej na regeneracje. Do tego nie rób tych przerw co 4 tygodnie. rozpisz dokładnie swój trening

kamilo0023
23-10-11, 17:18
poniedziałek klatka i triceps:
wyciskanie płasko 4 serie od 8 do 12 unoszeń
rozpiętki na atlasie 4 x 10
rozpiętki leżąc płasko na ławce 4 x 10
przenoszenie ciężaru 4 x14
pompki w podporze tyłem 4 x 8
pompki na poręczach 4 x 8
wyciskanie wąskim uchwytem 4 x8-10
młoteczki za głową 4 x 10

Wtorek biceps przedramie:
uginanie ramion ze sztangą stojąc 4 serie po 10 razy
uginanie ramion se sztangielkami 4 serie po 8-12 razy
uginanie ramion na modlitewniku sztangielką 4 serie po 8-10 razy
uginanie ramienia ze sztangielką w siadzie z podporą o kolano 4 x 8-10
uginanie nadgarstków w siadzie nachwytem sztangą 4x 15
uginanie nadgarstków w siadzie podchwytem sztangą 4 x 12

środa barki, kaptury:
unoszenie rąk ze sztangielkami na boki 4x10
wyciskanie sztangą stojąc za głowę 4x8
wyciskanie sztangi stojąc przed głowę 4x8
podbródki 4x10
unoszenie hantelki na prostych łokciach przed klatkę 4x10
wyciskanie hantli nad głowę w siadzie 4x10
unoszenie barków trzymając sztangą z obciążeniem 4x 8-10

czwartek plecy łydki:
ściąganie drążka wyciągu górnego w siadzie za głowę 4x10