Zobacz pełną wersję : bcaa ? jakie ?
tampon1909
06-09-11, 14:38
Witam mam 20lat 80kg wagi 183 zwr, i zaczynam kadencję na siłowni za mies, kolega mówił mi żebym kupił sobie jakieś aminokwasy , bo jak pójdę na siłownie to będę miał straszne zakwasy . i proponował kupić aminokwasy , ale coś mi mowl o prostych i złożonych . czym się różni BCAA od Aminokwasy . bo nie znam się dlatego pytam. i jakie radzicie mi kupić na początek byle by do 70zl dieta w miarę jest, ( nie piszcie mi o diecie itp) tylko nazwy .
co do amiokwasow jaka jest roznica to zasiegnij wiedzy z forum (nic za darmo), a jezeli chodzi o aminokwasy do 70 zl to znajdziesz ich bardzo duzo.
Ja polecam ci Activlab BCAA, Olimp Bcaaexplode, uns BCAA 8 1 1, te ostatnie sa kiepskie w smaku ale da rade.
buhahahazeby nie miec zakwasow trza sie nazrec aminokwasowaminokwasy ci sa niepotrzebne - te kase przeznacz na dobra miske. majac dobra miske - masz wystarczajaco aminokwasow. nawet aminokwas taki jak kreatyna zostaw sobie na kiedys tam
buhahahazeby nie miec zakwasow trza sie nazrec aminokwasowaminokwasy ci sa niepotrzebne - te kase przeznacz na dobra miske. majac dobra miske - masz wystarczajaco aminokwasow. nawet aminokwas taki jak kreatyna zostaw sobie na kiedys tam
adler stosujesz obecnie aminokwasy badz stosowales?
"aminokwasy na zakwasy" hmm przynajmniej fajnie sie rymuje
adler stosujesz obecnie aminokwasy badz stosowales?
Sporadyxznie
Sadze ze kolega troche wprowadzil Cie w blad, ale mimo wszystk ojesl ichcesz stosowac BCAA to mozesz wybrac activelaba + glutamina - sa tanie i w sumie dobre. Nic wiecej nie potrzebujesz.
Zakwasy i tak bedziesz mial, nawet jak puszke bcaa zjesz cala to zakwasow nie unikniesz.
aczkolwiek 2 godziny i po zakwasach