Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : bcaa ? jakie ?

tampon1909
06-09-11, 14:38
Witam mam 20lat 80kg wagi 183 zwr, i zaczynam kadencję na siłowni za mies, kolega mówił mi żebym kupił sobie jakieś aminokwasy , bo jak pójdę na siłownie to będę miał straszne zakwasy . i proponował kupić aminokwasy , ale coś mi mowl o prostych i złożonych . czym się różni BCAA od Aminokwasy . bo nie znam się dlatego pytam. i jakie radzicie mi kupić na początek byle by do 70zl dieta w miarę jest, ( nie piszcie mi o diecie itp) tylko nazwy .

luzakkk
06-09-11, 16:19
co do amiokwasow jaka jest roznica to zasiegnij wiedzy z forum (nic za darmo), a jezeli chodzi o aminokwasy do 70 zl to znajdziesz ich bardzo duzo.

Ja polecam ci Activlab BCAA, Olimp Bcaaexplode, uns BCAA 8 1 1, te ostatnie sa kiepskie w smaku ale da rade.

alder
06-09-11, 21:34
buhahahazeby nie miec zakwasow trza sie nazrec aminokwasowaminokwasy ci sa niepotrzebne - te kase przeznacz na dobra miske. majac dobra miske - masz wystarczajaco aminokwasow. nawet aminokwas taki jak kreatyna zostaw sobie na kiedys tam

luzakkk
06-09-11, 23:41
buhahahazeby nie miec zakwasow trza sie nazrec aminokwasowaminokwasy ci sa niepotrzebne - te kase przeznacz na dobra miske. majac dobra miske - masz wystarczajaco aminokwasow. nawet aminokwas taki jak kreatyna zostaw sobie na kiedys tam

adler stosujesz obecnie aminokwasy badz stosowales?

chunga
07-09-11, 19:35
"aminokwasy na zakwasy" hmm przynajmniej fajnie sie rymuje

alder
08-09-11, 06:03
adler stosujesz obecnie aminokwasy badz stosowales?

Sporadyxznie

kitamo
08-09-11, 09:07
Sadze ze kolega troche wprowadzil Cie w blad, ale mimo wszystk ojesl ichcesz stosowac BCAA to mozesz wybrac activelaba + glutamina - sa tanie i w sumie dobre. Nic wiecej nie potrzebujesz.
Zakwasy i tak bedziesz mial, nawet jak puszke bcaa zjesz cala to zakwasow nie unikniesz.

alder
08-09-11, 15:26
aczkolwiek 2 godziny i po zakwasach

g-kick
08-09-11, 17:22