PDA

Zobacz pełną wersję : Relacja Motywacja



PucuLeg
02-09-11, 18:42
Witam

Dawno nie zaglądałem na forum z powodu wakacji i małego zainteresowania siłownią. No ale coż, człowiek na błędach się uczy... Doszedłem do wniosku, że razem z powrotem na siłownię, rozpocznę relację, która będzie pełniła formę dziennika treningowego jak i pewnego rodzaju motywacji dla mnie, do treningów i diety.

Krótko o sobie: Mam 17 lat (w tym miesiącu dojdzie mi roczek), jestem uczniem 3 klasy liceum, profil matematyczno informatyczy, który z moimi aspiracjami życiowymi nie łączy się wcale no ale tak już być musi :D Troche o wyglądzie, mam 185 wzrostu, ważę coś koło 85kg. Na siłownię chodziłem bo chodziłem od pazdziernik/listopad 2009, czyli niedługo drugi roczek. Jak na to spojrzeć dziś to mój trening, jak i dieta były do bani. Niby starałem się robić wszystko poprawnie ale nigdy nie dawałem z siebie 100%, co się teraz zmieni.

Przeszedłem takie treningi jak FBW, miesiąc również leciałem na Dogcrapp, ogólnie to ćwiczenia masowe. Sporą część czasu na siłowni poświęciłem redukcji zbędnego balastu, a trochę go miałem. Mam nadzieję, że uzyskam od Was pomoc w uzyskaniu wymarzonej sylwetki. Ze swojej strony dołożę wszelkich starań aby tak było.

No ale koniec już o przeszłości i obietnicach, czas zacząć się teraźniejszością i przyszłością. Chciałbym nabrać trochę suchej masy mieśniowej, nie będę tu mówił o wymiarach bo nie są one dla mnie ważne, ważne aby to wszystko razem ładnie się prezentowało. Jak już mówiłem przeszedłem FBW, chwilkę robiłem Dogcrapp, a ogólnie to split masowy (przykładowy trening mogę oczywiśćie rozpisać jeśli ktoś będzie chciał). No i pytanie, co teraz? Myślałem aby powrócić do FBW 5x5, bo miałem po tym znakomite efekty, ale może macie w propozycji coś nowego, ciekawszego? Albo dalej ciągnąć splitami? Osobiście najbardziej je lubię. Diete rozpiszę sobie w weekend i dam do oceny, bez diety nie zamierzam ruszać z żadnym treningiem.