PDA

Zobacz pełną wersję : Konkret

Amaru
16-08-11, 14:43
Witajcie, jak dział jestem zielony.
Ćwiczyłem 2 miesiące na siłowni ale w sumie nie miałem zadnego polanu tylko trochę to trochę to, diety też nie miałem ograniczałem tylko ale efekty nie ciekawe, jakieś tam są ale nie zadowalające.

a Więc od przyszłego tygodnia kupuje nowy karnet na siłownie mam 181 cm 93 kg 19 lat.
Chce troche masy zrzucić i w siłę iść ( tych dwóch rzeczy się chyba nie da pogodzić?)
więc podpowiedzcie co ćwiczyć czy żeby stracić masę czy w siłę.

Jaką dietę proponujecie? jaki zestaw ćwiczeń? jakie odżywki?
Mam nadzieje że mi pomożecie :)

DTX
16-08-11, 15:03
daj foto, to cos sie wymysli

Damianpfighter
16-08-11, 15:20
Myślę że masz dosyć masy żeby zacząć redukcje a jest jeszcze lato dlatego warto się zebrać w kupę i korzystać z pogody (aeroby = bieganie,rower itp)
Siłownia 3 x w tyg starczy. Daj foto to Ci coś się poradzi. Co forum głowy to nie jedna ;)

Amaru
16-08-11, 16:06
Ćwicze 3x w tyg + 2 x w tyg chodze na na rowerek + bieganie. Mam swoje foto dać jak wyglądam? to wieczorem wrzuce bo akurat z mazur jakies mam

Damianpfighter
16-08-11, 16:07
Więc czekamy do wieczora .

luo
16-08-11, 16:40
Witaj, od siebie dodam, że dobrze by było jakbyś sam powoli zaczął czytać o podst rzeczach bo ciężko Ci będzie wszystko przekazać. Zajrzyj tu: http://www.e-gym.pl/showthread.php?8273-Podstawy-zbi%F3r-temat%F3w. Napisz też coś więcej o sobie, jaki prowadzisz tryb życia?pracujesz, uczysz się? masz jakieś ograniczenia dietetyczne (np masz za mało laktazy itp) fizyczne(jakieś urazy)?

Micek185
16-08-11, 19:02
Myślę że masz dosyć masy żeby zacząć redukcje a jest jeszcze lato dlatego warto się zebrać w kupę i korzystać z pogody (aeroby = bieganie,rower itp)
Siłownia 3 x w tyg starczy. Daj foto to Ci coś się poradzi. Co forum głowy to nie jedna ;)

kolega napisał że chodził 2miesiące na siłownię a ty mu piszesz że ma dość masy? pała siadaj!:)