PDA

Zobacz pełną wersję : Supply na wzrost masy rak



Szimy
21-06-11, 17:05
Witam, na wstepie chcialbym napisac ze jestem zupelnym nowicjuszem...
Mam 14 lat, waze 63 kilo i wzrostu mam 176 cm.
Moj problem polega na tym ze mam straszne chude lapy.
Chcialbym aby jakos one wygladaly na wakacje tak wiec zwracam sie z pytaniem do was.
Czy supply + hantle (domowe cwiczenia) zdzialaja cos na przyrost masy miesni w rekach? Oraz w jakim czasie zobacze efekty?
Z gory dziekuje za pomoc.

fallenursus
21-06-11, 17:40
Nie bierz nic dziecinko bo wzzystko co wezmiesz zamiast w mozg to pujdzie w kibel.
Powiedz mamusi zeby ci robila wiecej obiadkow.

DTX
21-06-11, 20:52
Dietanabol najlepszy, urosniesz 2kg w dzień.

Micek185
21-06-11, 21:56
Panowie może tak troche powagi? chłopak prosi o rady a wy z takimi głupotami!

do autora-najlepiej dział grupa kurtka i jeszcze sweter pod spodem.łapa w chwile rosnie o kilka cm! :)

Chcę_być_wielki
21-06-11, 22:26
a Tak poważnie to myślę, że Synthol by mu pomogł :)

xxmłodyxx
22-06-11, 16:00
hantle tak, suple nie- za młody. Duzo jedz ale nie cipsów tylko miesa

kitamo
22-06-11, 16:09
w wieku 14lat chude łapy to zadna tragedia bo masy nabiera sie pozniej i tak.

KowalX
22-06-11, 20:19
Popeye mówi, że szpinak jest si...

slim shady
22-06-11, 20:47
Popeye mówi, że szpinak jest si...
ale to tylko w przedramiona idzie, próbowałem ;/

Ufp
22-06-11, 21:04
Nie samymi łapami się żyje :P
Przedstawię ci w łatwy sposób.
50% to dieta jak to DTX podkreślił,25%to regeneracja staraj się spać co najmniej 8h w nocy i 1-1.5h w ciągu dnia/25% trening bardzo ważne są nogi którzy wszyscy pomijają ,a mianowicie chodzi mi o testosteron.
I spokojnie też jestem w twoim wieku i mam chude łapy :D
Wiec wiec,odpoczywaj i ćwicz.

Ufp
22-06-11, 21:11
Chcę_być_wielki co ty odpier**lasz !!? (http://www.e-gym.pl/member.php?20246-Chc%C4%99_by%C4%87_wielki)