Zobacz pełną wersję : Dieta, a praca
siemanko, jestem uczniem. Na wakacje mam zamiar isc do pracy zarobic troche do lepszej diety. Rok temu tez tak robilem, ostry zap...ol byl, goraco i sie nei chcialo jesc. troche mi pospadalo w ten czas, poradzcie jaka diete zachowac podczas pracy w te wakacje? taka prawie masowa? co najlepiej jesc w pracy podczas tych ok. 8 godzin pracy? ile posilkow tam wcisnac 2-3? prosze o pomoc, pozdrawiam
Wystarczy ,że zjesz coś przed pracą ,jeden posiłek w trakcie i jeden po. Chociaż jak wolisz to możesz i dwa mniejsze w trakcie przerw w pracy spożyć. Za to pamiętaj o płynach. Woda mineralna będzie ok. soki owocowe rozrzedzone z wodą też. Woda źródlana odpada jeśli to ciężki wysiłek fizyczny i w słońcu jak się domyślam. Głównie pamiętaj o warzywach i produktach zasobnych w większe ilości węglowodanów. Białko standardowo jak w diecie ćwiczącego.
dexterinio
16-06-11, 14:06
i wg mnie powinenes łaczyc w posiłkach wegle proste ze złozonymi, czyli produkty razowe i do posiłkow troszke owocow.
slim shady
16-06-11, 15:03
możesz jeść 2 posiłki przed pracą, jeden w pracy, jeden po pracy i jeden na wieczór
albo posiłek przed pracą dwa w pracy, jeden po pracy i jeden na wieczór
noś pojemniki z jedzeniem, możesz też wcinać chleb razowy z masłem orzechowym i piersią z kurczaka, oczywiście warzywa też powinny być, jak masz odżywkę białkową/węglowodanowo-białkową to możesz pić w pracy co najmniej jednego takiego shake
od siebie jeszce moge dodac ze pierwszy posiłek powinien byc bardzo sycący i najlepeij zeby zawierał tłuszcze nawet zwierzęce,zapewni ci to stały doolyw energii w razie gdybys nie mial czasu na posiłek,dobrze w takiej sytuacji sprawdzają się np duże posłki 3razy dziennie tylko trzeba miec żołądek jak wielbłąd zeby to pomieścić. jesli jestes na masie nie powinno zaszkodzić.sam wiem to po sobie bo w zeszłe wakacje pracowałe fizycznie po 12godz.