Zobacz pełną wersję : Kiepski brzuch
Amożeharrypotter
07-06-11, 22:38
Witam, mam 16 lat, około 175 cm wzrostu i ważę jakieś 58 kg . Otóż problemem jest brzuch, nie wygląda estetycznie. Z góry mówię, że nie liczę na cuda, chodzi tylko o płaski, estetyczny brzuch. Próbowałem już a6w, basenu, diety i nic nie działa, głownie z tego powodu piszę na tymże forum. Chodzi mi głownie o porady, co mógłbym zrobić z tym brzuchem, zaznaczam, iż jestem kompletnie zielony.
Z góry dziękuje
Przejrzyj chocby YT w poszukiwaniu odpowiedniego workoutu na ABS :) jest sporo fajnych programow treningowych ktore mozesz wyprobowac. Najwazniejsze to to by robic to naprawde porzadnie i regularnie. Zeby zrobic brzuch trzeba byc niesamowicie systematycznym, nawet jak dorobisz sie drabiny i zaniedbasz go przez dluzszy okres, to bardzo szybko sie obtlusci.
po zdjecich nie widać zebyś chociaz raz wybrał się na bieznię rower czy nawet silownię.
jestes strasznie chudy ale za to masz sporo tłuszczu na brzuchu dlatego kostki nie widać.
zeby było ją widać musisz najpierw spalić ten tłuszcz który masz. czyli zacznij biegac odstaw słodkości na bok.masz teraz lato wiec rower,woda.
w domu możesz troche popodciągać się na drążku robić różnego rodzaju pompki i jakieś brzuszki.
efekty napewno przyjdą tylko nie licz na to że w przeciągu tygodnia zrobisz mega krate na brzuchu.
masz tu wskazówki jak do tego dojść:
http://www.e-gym.pl/showthread.php?28967-Spos%F3b-na-kaloryfer!
Próbowałem już a6w, basenu, diety
a w to to akurat nie uwierzę :) pokaż jak wyglądała ta twoja dieta
druga sprawa, więcej ruchu, zero słodyczy, zapiekanek, fast fodow itp i będzie dobrze. Alkohol też ogranicz albo najlepiej odstaw, bo zazwyczaj to właśnie w tym wieku w dzisiejszych czasach piją