PDA

Zobacz pełną wersję : Rękawice do treningu



gregorus
30-04-11, 14:12
Cześć! Mam pytanie apropos rękawic treningowych. Czy używacie jakichś specjalnych? Jak tak to czy może mi ktoś polecić konkretne modele i podać namiary na sklepy. Jestem zielony w tym temacie, także licze na Waszą pomoc. Pozdrawiam!

rafio83
30-04-11, 15:08
pelno tego na allegro,poszukaj i cos sobie wybierz

PucuLeg
30-04-11, 15:12
No jesli chodzi o rekawice to w sumie zadna filozofia. Z usztywniaczem badz bez. Ja uzywam podobnych od roku http://www.triceps.pl/Trec_Rekawice_Treningowe_Profi-1927.html i jestem zadowolony. Kupic je mozesz w pierwszym lepszym sklepie sportowym. Jeszcze nie spotkalem sklepu w ktorym by ich nie bylo.

Pioter1994
30-04-11, 16:29
Używam identycznych co PucuLeg :) Kup takie bo najtańszych za 20 zł się nie opłaca, po tygodniu już w strzępach a te już 4 miechy mi trzymają.

luo
30-04-11, 17:17
A ja bym na Twoim miejscu zamiast rękawic kupił paski i magnezję

PucuLeg
30-04-11, 18:55
Paski i magnezje? Po co mu? -.-

Pioter1994
30-04-11, 19:02
magnezję

Jeżeli ćwiczy w domu to nie za bardzo... no chyba że lubi sprzątać :P

xxmłodyxx
30-04-11, 19:21
Paski i magnezje? Po co mu? -.-

Rekawiczki są tylko po to zeby nie miec brudnych rąk i odcisków nie mieli delikatni chłopcy. Po pewnym czasie łapska sie przyzwyczajają i robi sie twardsza skura i odniski juz sie nie robią. Dobra alternatywa jezeli całą zime nic w polu nie robisz bo potem płacz: P

A paski po to by niemiec wymówki ze taki słaby rekord w mc bo mi chwyt wiecej nie wytrzymuje: P

PucuLeg
30-04-11, 19:27
No tak ale po kiego magnezja? Tylko wszystko wokol upierniczysz a korzysci z tego takie co ze zwyklych rekawiczek. Co do rekawiczek to ja nie uzywam ich ze wzgledu na delikatne dlonie, bez przesady. Po prostu w czasie treningu dlonie sie poca i trudno utrzymac jakis wiekszy ciezar.

luo
30-04-11, 19:45