Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : kompletnie zielony szuka porady

nowy17
28-04-11, 17:58
Witam
z góry podkreślam ze jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o te sprawy

nigdy nie ćwiczyłem górnej cześci ciała , jedynie nogi oraz kondycję mam na poziomie zadowalającym mnie

mam 180 , waze 66 kg , od 2 tygodni zaczalem cwiczyc , jako taki start aby przejsc pozniej dalej

robię 10 serii po 10 brzuszków , 40 sekundowe przerwy , oraz 7 serii po 6 pompek , pozniej 30 minut biegania , i 20 minut cwiczen ogolno ruchowych, problemem jest brak jakiegokolwiek sprzetu mowie z gory , cwicze poniedzialek , sroda , sobota, staram sie duzo jesc , przedewszystkim ryz oraz mieso
chcialem tak pocwiczyc ok 1,5 miesiaca , poniej cos dolozyc i tak stopniowo jednak jak mowilem jestem kompletnie zielony wiec pytam was .... to tyle , z góry dziękuje

dirtyhaus
28-04-11, 18:55
Hmm, gdzie padło to pytanie? ;p
Zapewne chcesz zrobić masę, aby być wielki jak Schwarzenegger. Jak nie masz sprzętu to zakup karnet w pobliskiej siłowni. A więc tak, dieta to podstawa, jesteś bardzo chudy, poczytaj podklejone tematy tam masz wszystko wyjaśnione jak ułożyć dietę oraz jakiego jedzenia unikać. Na początek proponuje Ci takowe ćwiczenia:

wyciskanie na klatkę
przysiad ze sztanga
wyciskanie hantli siedząc(barki)
wiosłowanie sztangą
francuskie wyciskanie sztangi leżąc do czoła
unoszenie przedramion z sztangą łamaną lub prostą(biceps)
wspięcia na palce

duże partie 4 serie małe 3, zakres powt 12-6

Chyba, że nie masz nigdzie siłowni w okolicy to trochę lipa ale zawsze możesz sam sobie zrobić sztangę i hantle używając do tego betonu i metalowych rurek :)

slim shady
28-04-11, 21:36
Jaki masz cel ?

tutaj masz trening domatora

http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp

nowy17
29-04-11, 15:35
cel nie jest taki aby zrobic z siebie shwartza jak pisał user powyżej :)
z góry wielkie dzięki za porade dotyczącą diety