PDA

Zobacz pełną wersję : Co mam zrobić żeby moje ćwiczenia były bardziej efektywne?



dulek256
09-03-07, 08:42
Mam 17 lat. Na siłkę chodzę od miesiąca. Moje wymiary w tej chwili: klatka 103 cm, biceps 35 cm. Chciałbym się Was zapytać czy warto już kupować jakieś odżywki(a jeśli tak to jakie?). Przede wszystkim interesowałyby mnie odżywki dotyczące szybszego spalania tłuszczu i przyrostu masy mięśniowej, ta pierwsza ze względu na to że chciałbym zrzucić tak od 4-6 kilo bo ważę 85 kg przy wzroście 176 cm, a druga bo chciałbym uzyskać jakiś efektywniejszy przyrost masy mięśniowej oczywiście o ile to możliwe. Ja zastanawiałem się nad jabczanem kreatyny i i środkiem o nazwie Thermo Fat Burner. ale nie mam w tym doświadczenia, dlatego proszę o rady.



Z góry dzięki za odpowiedzi.

(...)
09-03-07, 09:37
chyba jak na odżywki, to za wcześnie, myślę że ćwiczenia aerobowe (bieganie, pływanie, spacery)... Jabłczan kreatyny daje głównie siłe przynajniej tak słyszałem. A Fat Burner, 4-6kili, myślę, że w jakieś dwa mieśiace zrzucisz te 4-6kg bez pomocy Fa Burnera

Raskus
09-03-07, 11:51
j.w.

Nie musisz wcinać jakiś supli czy odżywek, żeby zrzucić coś na wadze zwłaszcza z tak małym stażem.

Zaopatruj się w diętę i ucz się techniki wykonywania ćwiczeń. Jeżeli chcesz schudnąć to ró aeroby i trening na rzeźbe + obcięte zapotrzebowanie kaloryczne na dzień.

Nic wielkiego, tylko się wysilić jeśli się naprawdę chce.

A tak szczerze, to ja na Twoim miejscu robił wszystko na masę. Ćwicząc na mase ale przed tym solidna rozgrzewka mięśni(takie aeroby jak by) i zrzucisz coś z pewnością a i masy miesniowej Ci przyjdzie. Nic na szybkiego...

Mystic
09-03-07, 14:47
za mały staz na suple


albo rzeźba albo masa

jonasz7
09-03-07, 16:38
Co do treningu to proponuje mase lecieć i do tego aeroby.
Odżyeki jeszcze nie!!
Dietą się zajmij, bo na bank niemasz!!
pzdr.

grzesiek k
09-03-07, 17:22