PDA

Zobacz pełną wersję : Jestem zielony, ale chcę się ogarnąć! :)



MaciekWR
09-03-11, 16:54
Witam, witam!
Postanowiłem pod wpływem nadchodzących ciepłych dni, aż wkońcu wakacji, że czas się ogarnąć.
Pewnie skojarzenie odrazu sezonowca, jednak tak nie jest, i zostanę w tej pasji na dłużej.
Ok, przechodząc do tematu, nie jestem zielony, ale lepszego działu nie znalazłem, gdyż chcę porad, a nie sprawdzenia treningu(który ułożę sobie sam).
Wiem, że czasu jest niedużo, ale lepiej późno niż wcale.
Zmierzam do sylwetki typu: http://www.menshealth.pl/m/178/sh_8741299-e29c594ff099fa0578d34f7e7fe215a4.jpg
Jak widać, chcę sylwetkę estetyczną, dość normalną, ramiona obstawiam wg. tej fotki na 38cm więc nie są to wygórowane granice.
Do sylwetki brak mi:
##brzucha, mam troszkę tłuszczu, jednak mięśni brzucha mam zero praktycznie, bardzo słaby brzuch, i kompletnie nie docięty, zresztą nie ma tam za dużo mięśni to nie ma nawet o czym gadać.
##klaty, wokół sutków tłuszcz, jak lipo, niedużo, jednak nieestetycznie to wygląda i co by nie było kompleks jest.
Mam:
## Ramiona, bym powiedział że jedno, bo mam dość ładne ramie 35 cm, jednak drugie już oscyluje w granicach 33 cm, więc wygląda to trochę komicznie, jednak ramiona są ogólnie na +

+- = barki, takie sobie, nie jest ogółem źle.

No i właściwa część tematu:
Chciałbym znać wasze zdanie na temat tej sylwetki.
Żeby trochę dociąć mięśnie trzeba je lepiej wyrobić, jest czas do końca czerwca więc można byłoby wrzucić 2 plany, tylko jakie?
Myślałem, żeby zrobić masę, tak +5-7kg, po czym rzeźbę do końca czerwca, żeby estetycznie dociąć sylwetkę. Co wy na to?

Oraz jestem otwarty na każdą poradę, sugestię, wszystko! Na prawdę zależy mi.