PDA

Zobacz pełną wersję : chyba najważniejszy temat regeneracja



konrados
06-03-11, 21:23
Tak czytam wasze wypowiedzi i u niektórych z was zaówazyłem ze tylko trening trening i jeszcze raz trening a gdzie odpoczynek.
Uważam ze aby osiagnac dobre rezultaty nalezy zadbac o dobry odpoczynek duzo snu i dobre żarło.
niektórzy mysla ze jak beda robic bicepsa dwa razy w tygodniu to beda mieli lepsze efekty to czemu nie trzy albo cztery razy.
Robiac kazda partie ciała raz w tygodniu ale robiac ja dobrze wystarczy bo trzeba dac troche przerwy na to aby miesien mógł troszke urosnac, nie osiagniemy efektów niedajac miesniom odpoczac.
Nie jestem zadnym nowicjuszem i nigdzie tego nie wyczytałem tylko pisze wszystko z własnego doswiadczenia.

mtm
06-03-11, 21:38
No spoko ale każdy to wie . Nie rozumiem założenia tego tematu .

Rozumiem że odwołujesz sie do mojej wypowiedzi w temacie "pojedyncze pytania" napisałem że trening bicepsa 2 razy w tyg to nic złego .

Ja np. Robie 3 serie w treningu pleców pod koniec , i np.10 w treningu tric-bic . od dłuższego czasu i żadnych negatywów nie zauważyłem a w ręcz polepszenie obwodow . Ludzie z którymi ćwicze też stosują tą metode i nikt nie narzeka . oczywiście 3 dni przerwy miedzy tymi dt .

Co innego robić tak plecy czy nogi hehe .

konrados
06-03-11, 22:27
powiedz mi jezeli zrobisz obojetnie jaka partie ciała i naprzykład w poniedziałek to jezeli dasz rade zrobic ta sama partie jeszcze raz to nie dałes z siebie nic na treningu

konrados
06-03-11, 22:29
bo ja niewiem czy rozmawiam z kims kto naprawde trenuje czy podpiera maszyny na siłowni

fallenursus
06-03-11, 22:31
powiedz mi jezeli zrobisz obojetnie jaka partie ciała i naprzykład w poniedziałek to jezeli dasz rade zrobic ta sama partie jeszcze raz to nie dałes z siebie nic na treningu


chyba cos ci sie popyerdolilo dziecinko.
zrob sobie klate/plery 2x na tydzien i nie marudz juz.
jak nie umiesz sie zregenerowac pozadnie to zmien sport bo do tanich nie nalezy.