PDA

Zobacz pełną wersję : Trening na rzezbe



Maciek15
20-02-11, 11:21
Witam. Przygotowuje sie do pierwszej w zyciu konkretnej rzezby i w temacie treningow typowych na zmniejszego bf jestem raczej zielony. Mam 183cm wzrostu i wage okolo 87-8kg. Czytalem duzo o wiekszej ilosci powtorzenb, potem ze to mit i powtorzenia powinny byc w zakrsie 8-12. Bede mial do dyspozycji silownie 4 razy w tygoidniu z full sprzetem. Do tego aeroby i dieta ktora opisze w innym dziale. Prosze o jakis konkretny plan ile cwiczyc, jak, jakie cwiczenia,ile serii i powtorzen. Mozecie tez podac jakies linki. Z gory dzieki.

PS: Aeroby czuli bieganie wykonuje 4 razy w tygodniu w godiznach wieczornych. Czy powinienem je wykonywac w okreslonych porach? Czy biegac musze wylacznie w dni treningowe cz niekoniecznie?
Najbardziej zalemy mi na spaleniu fatu z brzucha i z dupy bo w biodrach mam az 103cm i odstajacy kuper:D

Pozostale wymiary:
ladki 41cm
uda 63cm
pas 85-6cm
klatka 110cm
barki 130cm
biceps 39cm

Micek185
20-02-11, 13:15
wrzuc jakieś swoje zdjęcia, bo z wymiarów wnioskuje ze żadna redukcja ci nie jest potrzebna tylko dalsze budowanie masy.
wrzuć też swój dotychczasowy plan jakim trenowałeś.
aero najlepiej jest kręcić po treningu siłowym lub rano na czczo(o ile bierzesz np BCAA) jesli zrobisz też aero w dni nie treningowe to też się nic nie stanie;)
ale i tak głównym działem jaki powinieneś obserwowac to dział dieta,założyłęs tam temat wiec czytaj uważnie rady chłopaków:)

Maciek15
20-02-11, 13:33
Niby wymiary nie sa jakies super-uber ale masa rosnie=kuper rosnie. To moje glowne zmartwienie. Brzuch jakos sie trzyma, ale na lato chcialbym troche popracowac nad rzezba zeby wygladac juz jakos sensownie. Nigdy nie interesowala mnie duza zmasowana sylwetka, wole estetycznie i nie za grubo. Dlatego zdecydowalem sie juz na redukcje. Zdjecia wrzuce jak zrobie:D