Zobacz pełną wersję : Proszę o pomoc / poradę względem bólu mięśni
Witajcie,
Jest to mój 1-szy post, więc witam wszystkich i pozdrawiam!!
Trenuję już od 12 miesięcy i za każdym razem, po upływie 24 godz. miałem przyjemny ból mięśni klatki piersiowej. Od ponad 3 tygodni nic nie czuję. Zaczełem zwiększać ciężar do maksimum, że aż nie byłem w stanie wycisnąć więcej jak 3 razy i NIC. Po tygodniu zmieniłem taktykę na mniejszy ciężar ale za to wyciskałem po 15-17 razy i robiłem takich serii około 12 do 15-stu. Nadal NIC!! Zmieniam maszyny, ćwiczenia i nic to nie pomaga. Wracam do domu wyczerpany, czekam na drugi dzień i nic nie boli. Jeżeli chodzi o inne partie mięśni to nie ma problemu, ale klatka piersiowa mnie zastanawia i dlatego szukam pomocy - rady.
Jeżeli chodzi o trening to samą klatkę zawsze robiłem 2 razy w tygodniu, a gdy przestałem ją odczuwać to teraz próbuję ją specjalnie nadwerężyć trenując nawet 4 razy w tygodniu i NIC!!! - nic nie boli?!?! O co tu chodzi??? Czy ktoś z Was doświadczył tego???
Pozdrawiam i czekam na porady.
Bobeszken
fallenursus
02-02-11, 01:37
zadko kiedy mam zakwasy.
od kiedy bol na drugi dzien jest wyznacznikiem dobrego treningu?
rozpisz caly trening
nie dosc ze z CAN. to takie gupoty piszesz;] wstyd mi za ciebie;)
fallenursus; dzięki za odpis.