PDA

Zobacz pełną wersję : Cykl siłowy - Winstrol Brittish Dragon



Motor1950Lublin
17-01-11, 19:25
Witam,

Mam 25 lat, przygode z siłownią zacząłem ok 5-6 lat temu ale regularnie ćwiczę od ok 1,5 roku. Interesuję się kulturystyką więc pojęcie o diecie , treningach mam wydaje mi się niezłe. Jestem po cyklu kreatynowym i po 1,5 miesięcznym treningu na ubicie. Teraz przez 2 miesiące lecę z treningiem siłowym ze szczególnym naciskiem na klatę. Mam na stanie 100 tabsów winstrolu Brittish Dragon ( 10 mg/tab) które miały być użyte do poważniejszego cyklu ( odłożony został na przyszłłą zimę). Dodam że mam trochę fatu na brzuchu. Pytanie moje jest takie czy mogę teraz na trening siłowy zapodać ? Jakie dawki będą odpowiednie ? Po zakończeniu winka dałbym 6 tyg Attitude San ( mam 2 paczki) razem z Creatine Ethyl Ester i Aminokwasami ( Glutamina, BCAA). Jeżeli chodzi o odblok to po winie coś jest konieczne ? Pytam tutaj bo już kiedyś szybko i bez zbędnych (glupich) komentarzy ktoś mi pomógł. Dodam że w mojej karierze używałem tylko metanabol 1x. Jeżeli czegoś nie napisałem to uzupełnie wszystko.

Pozdrawiam

grzesiek k
17-01-11, 21:42
ten winstrol zamienił bym na cos innego,balkan bardzo chwalony i cena równiez niczego sobie.
i wino solo bym odpuscił,zrobił bym jakies combo...
i nie wiadomo jaka waga u ciebie

Motor1950Lublin
17-01-11, 21:44
waga 87 kg

Co do kombo to właśnie nie chcę jeszcze teraz. Na razie myślę o sile i żeby troszkę zgubić zapasu na brzuchu. Głównie chodzi mi o siłę...

johnyL
17-01-11, 23:08
Kolego z Lublina:Odpuść sobie wino solo,bo Ci to g... da. Mete brałeś,więc poleć: 1-6 propa 100mg EOD+ wino 20 mg ED.Tylko to na początek da ci silę i ładnie Cię porobi.Pozdro!

fallenursus
18-01-11, 01:24
Witam,

pojęcie o treningach mam wydaje mi się niezłe.
jestem po 1,5 miesięcznym treningu na ubicie.

spadlem z kanapy.

a zeby nie bylo nepotrzebnego spamu, to odpusc sobie wino solo.

ht
18-01-11, 07:18