Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Dziwne bóle od czasu do czasu w pasie

jatu
17-12-10, 08:10
a więc chodzi o to że czasem w nocy mam mocne bóle w dolnej części pasa po całej linii te bóle występują rzadko ale są np raz na miesiąc albo 2 nie boli mnie penis itd tylko na całej linii aż muszę jakąś tabletke wziąść czasem się nie da wytrzymać mam 22 lata.

Od czego to mogą być te bóle? może to jakiś skurcz czy co.

sts
17-12-10, 22:20
może Herman doradzi bo znawca w tym temacie "Zdrowie" :)

jatu
27-12-10, 13:02
nikt nie pomoże?.

luo
27-12-10, 14:15
Domyślam się że jeszcze nie byłeś z tym u lekarza.
Przyczyn bólu może być wiele, np mogą to być zwykłe skurcze spowodowane stresem. Nie jestem lekarzem także trudno mi coś Ci doradzić. Na Twoim miejscu poszedłbym do lekarza internisty w celu dokładniejszego zbadania. Zajrzyj tu jeszcze za kilka dni może Hermann coś więcej napisze.
pozdrawiam

Hermann
28-12-10, 19:00
Jeżeli wystąpił raz mógłbys zbagatelizować ale skoro ból powraca musisz sie przebadać.Podałeś bardzo mało szczegółów. Od pasa w góre po jedzeniu - wrzody żołądka, 3-4 godziny po jedzeniu tzw bóle głodowe - wrzody dwunastnicy.Poniżej pasa może być problem z pęcherzem, jelitami, a nawet kamica nerkowa. Może to być jeden z objawów tzw ;zespołu jelita drażliwego''.U lekarza musiałbyś odpowiedzieć na wiele pytań dotyczących odżywiania, trybu życia, zażywanych leków, obserwacji i sugestii związanych z czasem wystepowania bólu. Nam napisałeś tylko krótką wzmianke z której nic nie wynika, jedynie to że boli Cie brzuch w dolnej części pasa.A inne objawy typu; wzdęcia, gazy, nudności, częstotliwość sikania, zmieniona barwa i zapach moczu, gorączka,jak często sie wypróżniasz, rodzaj stolca, przebyte choroby i wiele innych objawów? Pierwsze co bym radził to podstawowe badania, koniecznie mocz,USG jamy brzusznej.Moim zdaniem to nie jest porada na internet.

jatu
28-12-10, 19:29
ten ból pochodzi z lewego jądra pod nabrzusze czytałem na necie i właśnie czuję to samo.