PDA

Zobacz pełną wersję : Jestem początkujący-prosze o kilka rad/wskazówek.



Tajemniczy
10-12-10, 13:07
Witam
a więc mam 14lat i 160cm wzrostu.Ważę 50kg i chciałbym poprawić swoją sylwetkę.Nie chcę zaśmiecać forum kolejnym powtarzającym się pytaniem,bo troszkę poczytałem wasze forum i na inne pytania mam już odpowiedź ;) A więc prosiłbym o kilka wskazówek co i jak do innych problemów.l

To zacznę:
Ćwiczę 3 razy w tygodniu(Poniedziałek,Środa,Piątek).Ćwiczę tak: 3 serie po 60/65-hantelki 4.7kg. 3 serie po 22/25 "wyciśnięć" sztangą-sztanga ma ok.13kg,ale dokręcę sobie jak uznam,że to konieczne.Później stoję w rozkroku i wolno podnoszę sztangę(coś takiego http://forum-kulturystyka.pl/treningi/obrazy/uginanie_przedramion_ze_sztanga_lamana.gif) która waży 4.7kg(dwuręczna) tak 3 serie po 30 razy.Później siedzę i kładę sztangę za kark i podnoszę wolno tak 3 serie po 20 razy(NIE robię tego tak http://forum-kulturystyka.pl/treningi/obrazy/francuskie_wyciskanie_sztangi_zza_glowy_w_siadzie. gif , tylko poprostu podnoszę w górę).Nieraz też mam taki "hantelek" co waży ok.2kg i robię 1 serie po 10(coś takiego http://forum-kulturystyka.pl/treningi/obrazy/prostowanie_przedramion_w_opadzie_tulowia_ze_sztan gielka.gif tylko,że nie jestem podparty o coś tylko stoję).
Ćwiczę też brzuszki tak 3-4 serie po 40 brzuszków.
Każde ćwiczenie robię wolno,bo wtedy jest lepszy efekt.
Aha,to najważniejsze.Wszystkie te podnoszenia hantelków i sztangi robiłem leżąc na podłodze...dziś mam już al'a ławkę(prototyp-dla mnie się nada) i zobaczę czy uda mi się to wszystko powtórzyć na ławce czy będzie o wiele trudniej.


Moja dieta.