PDA

Zobacz pełną wersję : Trening na rzeźbę



kerlon
03-03-07, 09:06
Witam.
Zacznę może tak, mam 184cm wzrostu i ważę 79kg. W ostatnim czasie troche zrzuciłem kilogramów i chciałem teraz "wyrzeźbić" sobie sylwetke. Teraz zaczynam chodzić na siłownie, jestem totalnym amatorem w tej dziedzinie, znalazłem taki program treningowy na rzeźbę, czy możecie mi powiedzieć czy jest on dobry, czy trzeba cos dodać/zmienić, np. na plecy jest tylko jedno cwiczenie czy to nie za mało i czy trenowanie pleców na koniec tygodnia to jest dobry pomysł (w niektórych tematach czytałem, że jest to pomysł raczej kiepski).
Aha i na brzuch myślę zastosowac A6W (właśnie na brzuchu mam najwięcej tłuszczu, więc chyba ten program będzie dobry)
No i na koniec bardzo głupie pytanie, ale nie wiem co to są kaptury :oops: , jaka to partia mięśni, ale jak wcześniej napisałem jestem totalnym amatorem w tej dziedzinie.
Proszę i odp na nurtujące mnie pytanie, będę bardzo wdzięczny :)

A to moj plan na rzeźbę, który znalazłem, jak go oceniacie, aha i jeszcze jedno, czy można zwiększy intensywność ćwiczenie do np 5dni w tygodniu, bo czytałem gdzieś (już nie pamiętam na jakiej stronie), że można nawet 6 razy w tygodniu
poniedzialek:

klatka:
-wyciskanie na lawce prostej,skosnej (w 1 pon. prosta a w 2 skosna i tak zmieniam) robie 6s 12 pow.
-rozpiętki ze sztangielkami w leżeniuna lawce poziomej 8s po (od 10 do 12 powt.)

biceps:
-Uginanie ramion ze sztangą stojąc 2s po 12 powt.
-Uginanie przedramion ze sztangielkami 2s po 8powt
-uginanie przedramion ze sztangielkami trzymajac lokiec na kolanie 2s po 12 powt.

triceps:
-prostowanie ramion sztangielkem lezac i siedzac po 4s i 18 powt.

sroda:

kaptury:
-podnoszenie sztangi w waskim uchwycie stojac. 4s po 12
przedramie:
-Uginanie nadgarstków z gryfem trzymanym podchwytem oburącz 4s po 12 powt.
-Uginanie nadgarstków z gryfem trzymanym oburącz nachwytem 4s po 12 powt.

barki:
-Wyciskanie sztangi zza karku 3s po 12 powt. pozycja siedzaca