Zobacz pełną wersję : Meta Razak drugi cykl.
Witam!
Miałem juz jeden cykl na samej mecie jakies rok temu. Obecenie posiadam na stanie stowe razaka i strasznie mnie korci zeby go zjesc tylko tak mysle czy cos dołozyc jak tak to co?
Oczywiscie cel masa dieta,suple wszystko wiem ale w temacie SAA jestem zielony.
Myslałem ze moze jakas omke sam nie wiem ma byc efekt i tyle.
Warto wogole jesc tego razaka?
jest załozony ogólnie temat (meta) i tam sie do wiesz wszystkiego nikt tu nie jest czarodziejem no może kilku jest .....
napisz coś o sobie staż,wiek,cel cyklu,wzrost itp ........
Profil mam uzupełniony. Wiek 25
1-8prop 100mg e2d
1-4 meta 20mg ed
a odblok .... 24tab clomid 1 opak tamoxifen 1 tydz 100mg clomid i 40mg tamox przed snem mysle że dobrze jak coś to mnie poprawią ...
zielony jestes to jeden srodek, ta metke zjedz przez 4-5tyg po 20mg ed
dopilnuj diety, suple i trening porzadny i cel masz osiagniety
meta razak ok,
Raz juz sama mete szamałem. Na tym razaku ile moge zrobic gora 6kg z czego jeszcze spadnie
po cyklu sie dowiesz ile zrobiles a ile udalo sie utrzymac,
jak ty tylko kalkulujesz a huja bedziesz robil aby cokoliwek zrobic i utrzymac to sie bedziesz bawil do usranej smierci z waga taka jak masz obecnie,
grzesiek k
09-11-10, 17:15
no wymiary to nie za bogate są jak na 3 lata stażu,mógł bys dorzucic propa ale szkoda soku bo zmarnujesz więc pociąg mete jak pisali wyżej tak jak i treningi i dieta mają być na całego to efekt bedzie.
Jak sama meta to odblok musi byc? a czemu mowisz ze zmarnuje?
grzesiek k
09-11-10, 17:52
musi nie musi ale na wszelki wyp.z 6tab.cloma mozesz zjeść.