PDA

Zobacz pełną wersję : 18lat 186cm wzrostu 60kg potrzebna natychmiastowa pomoc

Garszczok
01-03-07, 01:17
Witam wszystkich

Nie znalazlem nikogo kto by byl w takim stanie jak ja wiec postanowilem zalozyc osobny temat

Mam ogromny problem. Mam 18 lat 186cm wzrostu i tylko 60kg wagi :( Maiłem robiony szereg badań i wszystkie wyszły pozytywnie (czyli nic mi nie dolega z strony zdrowia).
Chce coś z tym zrobic poniewaz jak sami mozecie sobie wyobrazic jestem bardzo szczuply, doszlo do tego ze laski zazdroszcza mi figury a to mnie bardzo boli. chcialem sie was poradzic odnoscie diety, odzywek, suplementacji, wizyt w silowni, planu treningowego. Jestem calkowitym nowicjuszem i noja wiedza jest bardzo mala jezeli nie zerowa :( mam nadzieje ze ktos mi pomoze bo jestem w stanie krytycznym

Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi, porady itp

Pozdrawiam

k.ubus18
01-03-07, 15:29
Widac ze jestes nowy.

Zapisz sie na silownie cwiczac planem ACT (znajdz w szukajce)
W dziale dieta znajdz odpowiednia dla siebie dietę na masę.

CO do odżywek czy jakich kolwiek suplementów - to CI zaszkodzi, jedynie mozer pomoc jak juz bedziesz musial swoja diete uzupelnic. Teraz sobie mozesz odpuscic.

Naucz sie techniki wykonywania cwiczen(poczytaj troche w necie) i wszystko bedzie szlo gladziudko.

Garszczok
01-03-07, 18:42
w sumie juz zakupilem odzywke ktora mi polecil czlowiek ktory cwiczy kilka lat i ma wlasna silownie.... dzisiaj zaczolem ja brac wedlug jego wskazan... jest to odzywka gigant mega mass opakowanie 7kg 30%bialko 70% wegiel ... jak ja juz zaczolem brac i ja kupilem to przeciez jej nie odstawie;p ale czy np. jak ja biore to mam zaczekac troche z silownia? tzn. 2 tygodnie i dopiero puzniej pujsc czy odrazu mam isc? przepraszam za takie pytania ale sami wiecie ze moja masa nie jest za ciekawa i chce to jak najszybciej zmienic wszystkimi dostepnymi srodkami :) chcialbym przybrac okolo 20kg :)
Sprawdze ten plan ACT
Dzieki za odpowiedz :)

(...)
01-03-07, 19:06