PDA

Zobacz pełną wersję : Aminokwasy



Kapciao
25-10-10, 22:03
Witam. Chciałem się dowiedzieć bo powoli przymierzam się do robienia rzeźby i chciałem zrobić rzeźbę a o ile wiem aminokwasy są po to żeby nie było spadku w masie mięśniowej(mogę się mylić bo jestem "zielony" w tym) jakie byście polecili aminokwasy ?

niewula
25-10-10, 22:09
zalezy ile kasy mozesz przeznaczyc , jesli dosyc malo mozesz oblukac z activlaba bcaa xtra , jesli dysponujesz wieksza gotowka b.dobre sa aminokwasy purple wrath

Budrys
25-10-10, 22:44
przymierzam się do robienia rzeźby i chciałem zrobić rzeźbę (mogę się mylić bo jestem "zielony" w tym) jakie byście polecili aminokwasy ?

Ja tu coś nie rozumiem... Jesteś zielony (przypuśćmy TYLKO) w temacie suplementacji, ale na tyle zaawansowany w treningach że robisz już rzeźbe ???!!!

MolderDist
25-10-10, 23:34
A co ma jedno z drugim?
Ma za duży BF to chce się wyciąć zanim ruszy dalej z masą.

***

Do autora: Jakie chcesz te aminokwasy?
Po treningu przy ograniczonej ilości kalorycznej przydadzą się EAA, bardzo dobrze wychodzą teraz EAA Xtra Activlaba - tanie i co najważniejsze w prochu, a dla mnie to bardzo ważne.

Budrys
25-10-10, 23:48
Trzeba rozróżnić pojęcia: robienie rzeźby a redukowaniu tłuszczu. Jeżeli nie widzicie obaj różnicy to na siłownie gdy przychodzi facet beczka i chce schudnąć, to wy mówicie-on się tylko rzeźbi.

Kiedyś na forum panował fajny slogan: żeby rzeźbić, to najpierw trzeba mieć z czego !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MolderDist
25-10-10, 23:50
to wytłumacz co to jest "rzeźbienie"
a co to jest redukcja

jak nie wyjaśnisz masz bana, ok?
do dzieła

Sir_Lukasz
26-10-10, 13:23
hehehe... też jestem ciekaw

Sir_Lukasz
26-10-10, 15:11
%-) widzę że i tu kwitnie loża szyderców ...

KowalX
26-10-10, 15:58
to wytłumacz co to jest "rzeźbienie"
a co to jest redukcja