PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z nadwaga



Qilmax
28-02-07, 16:49
A wiec moj problem dotyczy nadwagi . Zwracam sie do was z prosba o jakies porady czy trening. Mam 15 lat , 1,70 wzrostu i 80 kg wagi chce zaczac chudnac i nabrac masy miesniowej przy czym wyrzezbic partie ciala taka jak np : triceps biceps klatka piersiowa i nogi ( nogi nie za duzo gdyz wiem ze jest to nie zdrowe dla czlowieka rozwijajacego sie czyli dla mnie) Prosze o napisanie jakiegos treningu gdyz mam w domu do dyspozycji rowerek i dwa ciezarki z regulacja od 1 kg na reke do 12 kg. Jestem nowy w tej branzy* wiec prosze nie uzywac profesjonalnych nazewnict. Takze prosilbym o jakas diete gdyz musze cos wreszcie z soba zrobic. Z GORY DZIEKUJE ZA POMOC

47_W_bicu
28-02-07, 16:54
Aeroby (bieganie,basen) to najlepsze sposoby na zrzucenie zbednego fatu.
Trening i diete znajdziesz w odpowiednich dla tego dzialach ! :wink:

Uzywaj opcji szukaj :

http://e-kulturystyka.info/search.php

jonasz7
28-02-07, 18:44
Qilmax, aeoroby i dieta!!
A trening to pompki przysiady etc. poużywaj troszke chantelek ale bez przesady!!
pzdr.

Qilmax
01-03-07, 19:38
Mam jeszcze jedno pytanie :D Moze dwa

Czy mozna pic duzo wody na wieczor? ( opijac sie) Bo ja Np wole pic bardzo duzo wody na wieczor i nie mam wtedy takiego glodu a wiadomo ze jedzienie po poznych godzinach nie daje dobrych efektow . A jesli juz mozna pic wode to czy nie lepiej jakis sok z winogron ktory ma duzo weglowodanow!!:)

sławo
01-03-07, 19:42
jak cię później nie goni do kibal co chwila to możesz śmiało pić

sok odpada

a na wieczór wcale nie trzeba się głodzić -rozwiązaniem tu jest spożywanie na wieczór białka

Qilmax
01-03-07, 20:10
Do kibla moge chodzic co minute byle by schudnac:)A co moge z bialka jesc byle nie smazonego

47_W_bicu
01-03-07, 20:32
Widze że bardzo ci zależy na schudnięciu :smile: polecił bym ci clena :mrgreen: ale narazie areoby + dobra dieta i efekt gwarantowany :mrgreen:

jonasz7
01-03-07, 20:35