PDA

Zobacz pełną wersję : Porada dotycząca diety.



Arcadian
15-10-10, 15:26
Witam,

Jestem laikiem w sprawie diety. Mam okolo 180 wzrostu i waże 62-64 kg. Jestem nowicjuszem i zaczynam ćwiczyć. Niestety nie mam pieniędzy żeby stosować regularną diętę. Chcę poprostu mieć 6 posiłków dziennie które są wmiarę tanie a pozwolą mi uzyskać odpowiednią masę mieśniową. Aktualnie zamówiłem sobie na pierwszy miesiąc aminokwasy Scitec BCAA 6400 w drugim miesiącu chcę dokupić do BCAA Białko oraz kreatyne. Potrzebuje jakieś diety nie podawane w gramach tylko co jeść a czego nie. Nastawiam się na ryby, pierśi z kurczaka lub indyka, twarogi makarony ryż warzywa. Jestem uczniem i nie wiem zbytnio co jeść na drugie śniadanie w szkole. Więc rozpiszę mniej więcej jak ja to widze,

I. ŚNIADANIE 6:30

Platki kukurydziane z mlekiem lub jajecznica z 4-5 jajek.
Do tego oczywiście mleko, orzechy włoskie.

II. 2 Śniadanie 9:30
Tutaj kompletnie nie wiem co jeść.
kanapki chleb razowy z szynką
Do tego jakiś owoc i serek bądź twaróg

III Obiad
Gotowana pierść z kurczaka
Ryż z warzywami bądź kasza

a do reszty nie mam pomysłów żadnych... Proszę opomoc co dodać a co nie.
Co myślicie na temat zup jakichkolwiek, batonów 1 na kilka dni, jakieś odskocznie typu jedno pieczone mieso na tydzień. Podobno nie mogę nawet smarować chleba do kanapek? Co z duza iloscia cukru do np herbaty?

ht
15-10-10, 16:23
jesli chcesz masowac postaw na czerowne mieso. staraj sie jesc 6 posilkow. 2-5 posilek mieso+ryz+warzywa. co do ciast itp w czasie masowania jesli bedziesz je jadl z umiarem nie powinny zaszkodzic. zawsze ci podbija kalorycznosc. na noc wrzuc twarog.

Sosna91
15-10-10, 17:10
bcaa nie potrzebnie teraz kupieś, jak zgromadzisz kase to nie kupywałbym białka tylko kup bulka albo gainera, jestes chudy wiec ekto, fatu nie złapiesz i tak szybko, kreatyne daj za 2-3miesiace.

odnosnie jedzenia jak nie masz kasy hmm

sniadanie okej, jajka sa w miare tanie.