PDA

Zobacz pełną wersję : brzuch



tobpak
27-02-07, 19:56
mam mały problem ćwiczę gdzieś od 3 miesięcy i ostatnio zauważyłem ze brzuch mi zaczął rosnąć i co ja mam z tym zrobić ?????

gumis
27-02-07, 20:09
Może za mocno i za czesto cwiczysz brzuch co??

(...)
27-02-07, 20:18
ale co Ci zaczęło rosnąć tłuszcz czy mięśnie?

pkmh
27-02-07, 20:42
jak to tłuszcz to możesz zacząć ćwiczyć A6W (o ile masz dobrą motywację :razz: ) a jakie ćwiczenia robiłeś do tej pory na brzuch??

krzychuool
27-02-07, 21:34
Zaczął Ci rosnąć ... jak to tłuszcz to dodaj do treningu aeroby i po kłopocie!

pkmh
27-02-07, 21:35
Możliwe też że masz złą diete

jonasz7
27-02-07, 21:51
tobpak, napisz co ci rośnie!!
pzdr.

moherowy_beret
27-02-07, 22:43
No właśnie...
Ostatnio też się zaczynam dygać, bo ćwiczę brzuch codziennie, mięśnie już zupełnie twarde a nad nimi trochę fatu, i boję się, że mi wypierniczy ten brzuch nieproporcjonalnie do przodu, i zamiast kaloryfera będę miał wielki mięśniowy bęben :lol:
Obawa uzasadniona czy nie ?

pkmh
28-02-07, 08:31
Nie straszcie bo ja tez od niedawna zaczalem cwiczyc brzuch ale jak narazie to nie mam takich problemów jak wy i mam nadzieje że nie będe miał :razz: ale chetnie poczytałbym jakieś wskazówki :mrgreen: :wink: pozdro

jonasz7
28-02-07, 14:44
Kurcze tłuszcz to jedno mięsień to drugie!!
Jak macie za dużo fatu to biegajcie alborowerek stacjonarny.
Przy dobrym treningu brzuchu rosną mięśnie i może troszke poszerzyć się.
pzdr.

FAZI 48
01-03-07, 14:59
jeżeli wcześniej nie ćwiczyłeś brzucha to znak ,że ... Rośnie Ci "śmietnik" :lol:

Tagże na początek to ABS Ci styknie na faze :cool:

moherowy_beret
01-03-07, 19:23
Podbijam temat.
Coś ostatnio strasznie mnie nęci ten brzuch :razz: