Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Doradzcie mi !

adam2270
08-10-10, 11:50
Witam. jestem nowy i zielony proszę o nie robienie sobie jaj lub traktowanie mojego posta niepoważnie

mam 195 cm i 92 kg nie jest to super dużo ale mam otłuszczony tors i chciałbym tego się pozbyć lub jakoś to wyrzeźbić

Kupiłem sobie ławeczkę Marbo home l/marbo-home-lawka-regulowana-prosta-skosna-i1248080440.html jest ona skośna oraz prosta
i mam pytanie czy jest sens kupienia hantli ? jakie ćwiczenia polecacie ?

jakieś wskazówki co do robienia brzuszków ?

a co z tą 6 vadera ? czy razem z brzuszkami to robić czy to dobre?

oczywiście oprócz brzuszków zaczynam biegać raz w tygodniu (troche zimno) oraz chodzę na platformę wibracyjną którą kupiła sobie moja mama (firma powrx koszt około 13 tys. )

czy to wszystko razem z normalnym jedzeniem da rezultaty ?

czy muszę przejść na dietę ? czy jakieś substancje na zbijanie tłuszczu ? czy to jakaś ściema ?

*kiedyś chodziłem na siłkę lecz mam zbyt daleko i poprostu jak widzę samych miesniaków to mi trochę wstyd :)

Pumbas
08-10-10, 13:09
Wyjebałeś w błoto siano na tę ławkę - idź na siłownię!!!
Ci mięśniacy Cię nie zgwałcą, oni tylko żartują żebyś się nie schylał po mydło.
Są oni nawet pomocni, bo mają taką funkcję, że mogą Cię asekurować/podać sztangę.

Na samej ławeczce nie zrobisz żadnej formy!!!
Potrzebujesz sprzętu! Minimum żeby ćwiczyć to byś musiał dokupić hantle, gryf ze stojakami + obciążenie.
Coś tam wtedy poćwiczysz, ale prawda taka że obecne na siłowni atlasy i maszyny są błogosławieństwem, dla którego warto jeździć nawet w największa nawałnicę śnieżną,
przez mroźną noc, jadąc nawet i godzinę.

a6w zapomnij, za trudny trening na brzuch, zacznij od zwykłych ćwiczeń jak np. wznosy nóg, spięcia itd. (poszukaj różnych ćw. brzucha na google) w seriach, lub zabierz się za abs II od poziomu A lub I. (też poszukaj na google o ABSie II).