PDA

Zobacz pełną wersję : Jakie odżywki dla początkującego staż ponad 1 miesiąc



primax
30-09-10, 23:24
Witam,

182 cm , 80 kg , 17 lat . Dieta na mase , proszę was nie pytajcie mnie jaka dieta itp . Jest dobrze , tylko , czasem w szkole nie mogę odpowiednio jej utrzymać dlatego chciałbym ją dopomóc i zwiększyć przyrost . Jestem zielony w temacie supli zaciekawił mnie ten temat po ostatniej dyskotece jak kolegi nie widziałem ponad miesiąc .. Ładnie się rozrósł jak na taki okres a on stosuję jakieś białko plus aminokwasy . Chciałbym abyście mi pomogli .. Co na początek ?(jestem dobrze zbudowany w miarę szybko widać rezultaty moich treningów i diety , nie mam dużo tłuszczu) Może jest coś takiego co pobudza mnie do działania , ponieważ czasami nie mam siły psychicznej żeby iść na siłkę i ide pod wielkim przymusem , jak już zacznę to jest dobrze :) Pozdrawiam i czekam na madre wypowiedzi . Cena jaką mogę przeznaczyć to 150zl miesięcznie

KowalX
01-10-10, 15:12
Wypij sobie kawę ;]

kamil_07
02-10-10, 10:20
Za odzywki się na razie nie bierz, kup sobie ewentualnie jakieś białko bądź gainera skoro mówisz o ewentualnym braku czasu na dopełnienie diety w szkole.
A jezeli jest tak jak mówisz
ponieważ czasami nie mam siły psychicznej żeby iść na siłkę i ide pod wielkim przymusem. ... to lepiej odłóż ten sport. ;) pozdrawiam

puma007
02-10-10, 12:50
Kowalx,to nie jest chyba dobry pomysl,tez tak robilem i po jakims czasie mialem takie braki magnezu ze bylo gorzej...na poczatku dzialalo wiadomo...

kamil_07 nie koniecznie musi odstawiac...tak jak on napisal,staz ma ponad miesiac pewnie nie przyzwyczail sie jeszcze albo za malo spi,zla micha...tez tak mialem...na mnie duza ilosc wegli w dniu dobrze dziala...

KowalX
02-10-10, 13:46
Od czego miałbym mieć braki magnezu? :)

puma007
02-10-10, 14:22
nO od kawy,nie wiem moze sie myle...ale slyszalem ze po kawie sa jakies tam ubytki magnezu...