PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki trening na klate ??



marcinek321
29-07-10, 15:12
Witam!
Chcę popracować trochę nad wyglądem swojej klaty ale kompletnie nie wiem jak dobrać trening ;P
Mam 17 lat, wzrost 193 cm, waga 93 kg jestem początkujący.
Mam ławeczkę i sztangę tylko teraz proszę o pomoc w dobraniu treningu:
- Jakie obciążenie ??
- Ile powtórzeń ??
- Jak często ??
- Czy jakaś dietka ??

Proszę o szybkie i konkretne odpowiedzi ;D

ZIP009
30-07-10, 09:11
Po pierwsze to dieta poczytaj w podwieszonych
Po drugie co chcesz osiągnąć mase czy chcesz zrzucić tłuszczyk jak się zdecydujesz to znajdziesz w podwieszonych trening dla siebie.
Ćwicz 3 razy w tyg.
Poniedziałek np. Klata + Triceps
Środa Plecy + Biceps
Piątek Nogi + barki
Oczywiście możesz zmienić przyjmij zasadę Duża partia mięśniowa następnie mała ( nie łącz nogi plecy :/)

znieczulica
30-07-10, 12:15
Jakie obciążenie?? Każdy ma inną siłę więc tu nie ma regułki, po prostu musisz sprawdzić ile dasz radę, tak żeby zrobić np. 4 serie po 8-10 powtórzeń, jak pójdzie ci łatwo to znaczy że masz za lekko, jak nie dasz rady to za ciężko i musisz odjąć.
JAk samą klatkę tylko to ze 2 razy w tygodniu możesz ćwiczyć, nie wiem zresztą jaki masz cel, jak bardzo chcesz tą klate zbudować, bo troche komicznie będzie to wyglądać jak z wielkiego korpusu będą sterczały chude rączki, i patykowate nogi. Ale może chcesz tylko odrobinę ją podrasować, lepiej jednak ćwiczyć całość niż samą klatkę.
Czy jakaś dietka? oczywiście , to połowa sukcesu, bez tego nawet koksy są niewiele warte.

marcinek321
30-07-10, 13:25
Nogi mam akurat dobre od grania w piłkę a chcę popracować raczej nad klata, brzuchem no i rękami :P Tylko nie wiem jak wygląda ćwiczenie na triceps i na barki....
No i chcę raczej trochę zrzucić tłuszczyk i żeby to jakoś wyglądało ;D

SlavO
30-07-10, 14:57