PDA

Zobacz pełną wersję : Trening Proszę o Pomoc



Tidus14
10-07-10, 22:59
Witam.
Jestem początkującym dopiero co zaczynam przygodę z siłką.
Czy jak bym zaczął robić trening FBW to będzie to działało na spalenie tkanki tłuszczowej??
Mógł bym do każdego treningu dołożyć też trochę aerobów?? około 30min przy każdym treningu(Np:Poniedziałek: orbiterek Środa: Bieżnia Piątek:rowerek (zwiększy się efekt spalania??)
Ile serii robić każdego ćwiczenia?
Wyczytałem na innym forum że powtórzenia najlepiej robić
Poniedziałek-15
Środa-10
Piątek-5
Dietę już mam na redukcję (1700kcal)
Chyba że ktoś ma lepszy trening na spalenie tłuszczyku dla początkującego to proszę o zamieszczenie go w temacie

Trening A
-Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej
-Przysiady ze sztangą na barkach
-Wspięcia na palce w staniu
-Wyciskanie sztangi zza głowy
-Podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie)
-Uginanie ramion ze sztangą stojąc
-Wyciskanie "francuskie" sztangi w leżeniu
Trening B
-Przysiady wykroczne
-Wspięcia na palce w siadzie
-Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej-głową w górę
-martwy ciąg
-Wyciskanie sztangielek(barki)
-Uginanie ramion ze sztangą na "modlitewniku"
-Wyciskanie w leżeniu na ławce poziomej wąskim uchwytem


Z góry dzięki i Pozdrawiam.

P.S Za udzielenie Pomocy daję sogi

Gasior
10-07-10, 23:08
aero rob po treningu 25 - 30 min , serii na biceps i triceps po 2 na duze partie po 4 , powtorzenia zrob sobie ze pierwsze dwa tygodnie 15 , drugie dwa tygodnie 10 , nastepne dwa 5 :) Zamien martwy ciag na cos innego jak masz maly staz,

Tidus14
11-07-10, 02:21
Ok Dzięki za pomoc. Jeszcze jedno pytanie na co mogę zamienić ten martwy ciąg?? bo za bardzo nie mam pojęcia bo dopiero zaczynam z siłką. I rozumiem że w 3tyg robiąc po 10 powtórzeń mam dołożyć obciążenie??

Gasior
11-07-10, 23:39