PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc dla zielonego w sprawie ćwiczeń

wrobelq
08-07-10, 12:55
Witam! Mam 16 lat. Nie wiem ile ważę, ponieważ nie mam w domu wagi, ale ogólnie jestem chudy i wysoki bo mam 182cm. Kupiłem sobie ostatnio zestaw hantli, aby trochę "przypakować". Nie znam się na ćwiczeniach, dlatego piszę tutaj. Chciałbym wyrzeźbić klatkę, brzuch i biceps, chociaż biceps jest jak dla mnie prawie dobry. Możecie polecić mi dobre ćwiczenia z hantlami na brzuch, klatkę i ręce? Najbardziej zależy mi na klatce, dlatego też chciałbym, abyście napisali mi z jakim obciążeniem ćwiczyć, ile czasu, w jakie dni itp. Bardzo mi na tym zależy. Chcę po prostu naturalnie bez jakichś tam proszków, nie proszków przypakować żebym jakoś wyglądał, a nie jak jakiś "szur" jak to się mówi :D. Czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam!

rafio83
08-07-10, 13:00
Kupiłem sobie ostatnio zestaw hantli, aby trochę "przypakować".
Samymi chantlami to wiele nie zwojujesz

Chciałbym wyrzeźbić klatkę, brzuch i biceps, chociaż biceps jest jak dla mnie prawie dobry.
To w końcu chcesz przypakować czy rzeźbić? Trzeba mieć co rzeźbić żeby to robić...

żebym jakoś wyglądał, a nie jak jakiś "szur" jak to się mówi :D.
Co to jest "szur"???

Nikos
10-07-10, 14:52
szczur ;d

znieczulica
10-07-10, 17:31
Klatka - wyciskanie hantli , rozpiętki , jakim ciężarem ? takim żebyś się przy tym wysilał, bo wachlowanie lekkim po 30 razy w serii nie ma sensu. Ze 4 serie po 8-10 powtórzeń.
Brzuch - brzuszki? proste i najlepsze.
Biceps - filozofii wielkiej tu nie ma, bierzesz hentle i jedziesz... ze 3-4 serie po 12-16 powtórzeń , na stojąco, na stojąco młotkiem, na siedząco opierając łokieć o udo.. itp różne kombinacje.
Ile czasu i w jakie dni, to zależy ile i w jakie dni czas masz... 4 razy w tyg. starczy, najlepiej nie pod rząd.
Jak hantelki masz za lekkie to cudów nie zdziałasz, no i 3eba jeść , i najpierw przypakować żeby mieć co rzeźbić.

PanT
10-07-10, 17:59