Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : dieta-jestem zielony !!! Pomocy :)

Potępiony
07-07-10, 19:37
oceńcie i poprawcie !! thx

Pije -2-3l wody niegazowanej dziennie + 4/5 szklanek czerwonej herbaty dziennie na zmiane z zieloną

Waga-90kg
Wiek-18 lat
Wzrost-175cm
Cel-redukcja aż do chwili kiedy lustro się do mnie zacznie uśmiechać ;)

1 śniadanie-6-00
-Płatki kukurydziane 50gr
-1 całe jajko(gotowane)
-białka jaj (3 sztuki)

2 śniadanie-10-00
-Chleb pełno żiarnisty-2/3 kromki (filet z kurczaka i serek wiejski włoszczowo np. z ziołami
-pomidor

3 posiłek-13-00
- ryba w sosie pomidorowym (z puszki)

4 posiłek-16-00
-ryż brązowy 80gr
-pierś z kurczaka 150gr
-brokuły,szparagi

5 posiłek-19-00
-twaróg chudy 150gr

Raz na tydzień 1 jabłko !!!

Nie jem ani nie pije nic czego tu nie wypisałem ;)

Poniedziałek-Bieganie 30 min
Wtorek-siłownia
Środa-Bieganie 30 min
Czwartek-Siłownia
Piątek-Bieganie 30 min
Sobota-Siłownia
Niedziela-wolne

Zadam pytania w kolejności od 1 ,2,3,4 itd i odpowiec też w kolejnośći (będzie łatwiej !)

Przypominam to dieta REDUKCYJNA

1.Jem co dziennie tak samo . Moge np. zamiast na obiad jeść filetu z kurczaka zjeśc np.
-rybe bez panierki ?
-udka z kurczaka gotowane ?
-kotlet schabowy bez panierki ?
2.Efekty wagowe po kilku dniach a np. waga -10kg ? po jakim czasie (mniej/więcej)
3.Można do obiadu dodawać jakiś sos ? a jak tak to jaki najlepszy ?
4.Mogę czasami zjeść coś (tzn.niezdrowego np. spaghetti ) ?
5.Co lepiej jeśc w 3 posiłku (13-00) zamiast ryby z puszki w sosie pomidorowym ? (prócz tuńczyka)
6.Czy plan który wymieniłem powyżej jest dobry Nie zamało:
-biegania? 30 min , ponieważ więcej nie daje rady (ból łydek !)
-siłowni ?
7.Na śniadanie mogę zjeść np. dla odmiany chleb pełnoziarnisty ale z parówkami drobiowymi !!! ?
8. PYTANIE OGÓLNE:
Musze co dzień jeść to samo czy moge co dzień co innego ?ale zdrowego z mniej więcej takimi samymi właśćiwośćiami ?np.
Obiad:
Poniedziałek -ryż,pierś z kurczaka,warzywa