PDA

Zobacz pełną wersję : Problem zielonego z kretką



Michal0911
30-06-10, 23:45
To mój pierwszy post wiec jak coś źle przedstawie informujcie. Od nowego roku ćwiczę. Miesiąc temu zacząłem brac kreatyne Mono z olimpu. Rzecz w tym ,ze byłem mało ogarniety w tych sprawach i nie brałem wlasciwych dawek. tzn nie regularnie i czesto zapominałem. Tydzien temu doszła mi nowa kretka trec-a jabłczan 180 caps. Pytanie czy po tamtym nie kompletnym wlasciwie cyklu ktory trwal niespełna miesiac brać do końca ten jabłczan? Podkreslam ze jestem zielony w tych sprawach cwiczyłem zawsze na sucho ale efekty były o wiele mniejsze. Z góry dzieki za odp. i rady.

szycha77
30-06-10, 23:53
Podstawowe pytanie: dieta jest?

Michal0911
01-07-10, 00:00
Nie mam okreslonej diety bo nie pozwala mi na to styl zycia. Ale juz wgl. nie jadam hamburgerow i innych fastfoodów. Ryż, ryby i sporo miesia i warzyw + gainer 3 razy dziennie.

KowalX
01-07-10, 00:06
gainer 3 razy dziennie.

A posiłki ile razy dziennie?

Michal0911
01-07-10, 00:14
ale trujecie to nie jest pytanie o diete tylko czy moge i czy powinienem brac ten natepny cykl

szycha77
01-07-10, 00:20
Dieta to podstawa a nie jakieś gówno w proszku które jesz trzy x dziennie, no! Dajemy ci dobre rady a ty zrobisz jak zechcesz, bo większość z nas zaczynała tak jak ty, czyli gówniane odżywianie się.

KowalX
01-07-10, 00:21
Możesz...

fallenursus
01-07-10, 00:41
ale trujecie to nie jest pytanie o diete tylko czy moge i czy powinienem brac ten natepny cykl


Możesz...


ale nie powinienes

KowalX
01-07-10, 00:46
ale nie powinienes

Sam wróci kiedyś ,albo i nie :)

Michal0911
01-07-10, 08:43
Sory, ale nie wiedziałem ze to jest aż tak istotne. CZy ten kolejny cykl moze byc grozny dla mnie? tzn dla zdrowia? No i jeszcze jak by ktos powiedział ile powinna wynosic przerwa miedzy syklami w roku :)

DTX
01-07-10, 09:22