PDA

Zobacz pełną wersję : coś na masę i diury w diecie 15lat?nigdy nic nie brałem?

(...)
19-02-07, 18:06
ćwiczę jakieś sześć miesięcy(liczę trening z planem), po za tym gram w koszykówkę, mam treningi sześć razy w tygodniu, mój problem polega na tym,że cokolwiek jem i ile kolwiek to mam tak dużo wysiłku fizycznego, że nie może rozwijać się odpowiednio moja masa mięśniowa(nie mogę przytyć). Z racji tego,że jestem zielony w sprawach odżywek i nigdy nic nie brałem nie wiem co mi pomoże wiem, że potrzebny mi geiner może coś jeszcze?

rafalkomando
19-02-07, 18:37
jak uprawiasz koszukówke i sporty siłowe napewno gainer jesli poczeba ci weglowodanów kup carbo a do sportu jeszce mozesz wzias kreatyne

(...)
19-02-07, 20:07
ok, więc teraz zastanowię sie który najlepszy dla mnie:p

Roga(L)
19-02-07, 20:36
Ziom,kreatyna-zapomnij,gainerki-mozesz,ale ja radze ci na mase to -mass xxl

(...)
19-02-07, 20:54
dlaczego kreatyna nie? a może jabłczan? ale to chyba na siłe tylko

Roga(L)
19-02-07, 21:26
osobiscie nie uznaje kreatyny w tak mlodym wieku(tak jak wiekszasc) radzil bym zaczac od odrzywek bialkowych i roznych urozmaicen.Gainer bedzie najlepszy ( Kreanbol super mass na przyklad)

rafalkomando
19-02-07, 21:34
ja wiem 15 lat hmm.... no moze i za młody tak koło 16 to by było ale skoro cwiczy tyle to według twoiego uznania ale gainer jak najbardziej

Blakee
19-02-07, 21:37
Jabłczan zalecany na poprawę siły, ale za kreatynę lepiej się jeszcze nie bierz bo masz za mały staż. Lepiej wykorzystać swoje naturalne maximum zanim sięgniesz po suple.

Musisz wybrać pomiędzy koszykówką a siłownią. Masz 6 treningów kosza w tygodniu, wliczając jeszcze zajęcia na siłowni, krótko mówiąc dajesz organizmowi za mało czasu na regenerację.

Rodzaj supli zależy od celu jaki sobie postawiłeś, braków w diecie oraz typu sylwetki (jeśli koszykasz to raczej ektomorfik).